Nejste li zaregistrováni, můžete tak učinit zde, nebo si můžete nechat zaslat zapomenuté heslo

Jméno:

Heslo:
 

 ISSN 1802-2863 . RSS . Tiráž ...  Dnes je sobota 27.11.2021, svátek má Xenie 

Hledej na Rozhledně

Webmagazín na FB



Statistika Rozhledny

Počet autorů: 508
Registrovaní čtenáři: 518
Publikovaných článků: 13145
Komentářů: 11273


Měření



Ladné křivky a pevné tělo (nejen) do plavek

21.06.2011   redakce   Rozhledy   Zobraz článek ve formě vhodné pro tisk

Po optimálně tvarované postavě zatoužíme zpravidla s blížícími se horkými letními dny, které nás zbavují možnosti případné disproporce a nedostatky rafinovaně zakrýt vrstvami oblečení. A mnohdy právě v tuto chvíli přichází rozčarování...

Navzdory pravidelnému cvičení, hodinám stráveným v tělocvičně a povzbudivým číslům na displeji váhy celkový vzhled postavy stále kazí nadbytečné tukové polštářky. Jak tedy účinně zeštíhlit a zpevnit problematické partie? Chce to promyšlenou změnu životosprávy, životního stylu.

„Obracejí se na nás ženy, které jsou štíhlé, jen boky jsou širší, než by si přály nebo muži, kterým se s přibývajícím věkem objevuje bříško i přesto, že zbytek postavy vypadá hubeně, lidé nespokojení s ochabujícím tělem bez vitality... Společně sestavíme individuální plán tak, aby vyhovoval a dával smysl. Například když někdo chodí pravidelně cvičit, a přesto se stále nemůže zbavit bříška, zaměříme se především na výživu a její kombinaci s pohybem, tedy kdy a co jíst a pít. Naše práce probíhá v několika fázích - čištění těla a jeho výživa, intenzivní změna návyků a jejich dlouhodobé udržení,“ vysvětluje zkušená výživová poradkyně Monika Divišová, která spolu se svým týmem aplikuje přirozený a přitom velmi efektivní program tvarování postavy. Na rozdíl od radikálních invazivních zásahů, navíc často bolestivých, tato cesta přináší dlouhodobý efekt a pouze pozitivní vedlejší účinky. Nejčastěji k nim patří celkové zlepšení fyzické i psychické kondice a pozitivní vliv na stravovací návyky celé rodiny.

„Na osobních konzultacích se kromě vážení a měření konkrétně učíme, jakou stravu si vybírat, jak si sestavit jídelníček z kalorického i nutričního pohledu, jak dodržovat pohybový režim, pitný režim, které potraviny nahradit jinými, jak vařit, aby nám jídlo chutnalo a současně nebylo příliš kalorické. Řešíme večerní jídlo, přejídání se, ujídání mezi hlavními jídly, co vařit pro děti, biopotraviny, oslavy, chuť na sladké... Zásadní totiž je mít svoje chutě pod kontrolou a přitom se netrápit hlady,“ dodává Monika Divišová.

Na seznamu „nežádoucích“ potravin se určitě ocitnou: smažená, jídla (řízek, květák, sýr, hranolky atd.), konzervy, bílý cukr a vše, co jej obsahuje, uzeniny (hlavně salámy, párky, klobásy a nekvalitní šunky), alkohol. Naopak vítaným obohacením jídelníčku je zelenina, vláknina (celozrnné produkty), správné tuky (Omega 3 mastné kyseliny – ryby, lněné semínko) a vhodné potravinové doplňky. Odměnou bude spokojenost s vlastním tělem.


 

                                  Zdroj: Wellnessia centrum péče / 2media.cz, s.r.o.

 


Komentáře čtenářů

Jméno: Email:
Nadpis:
Komentář:

Vulgární a urážlivé reakce budou redakcí smazány
Kontrolní otázka proti spamovacím robotům:
Jaký je součin tří a čtyř? 

ISSN 1802-2863 . RSS . Tiráž

Copyright © 2001 - 2021 Rozhledna.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.

Redakce, Reklama - Podmínky a právní omezení - Registrace

Vygenerováno za 0.0414 s