Tvůrčí psaní - SlovotvorbaSetkáníSlunce na beseděKdyž ne do března...Lípa v násPodstata nelidskosti
HELIMADOE – TV tip – Co skrývá podivný název?Z PEKLA - TV tip – Jack Rozparovač zdraví z PrahyZimní hrob – nedaleká budoucnost není příznivá pro nikohoPoslední naděje pro legendárního tvoraZačala se natáčet Zlatovláska, i tentokrát s Petrem ŠtěpánkemTady Havel, slyšíte mě?Nezlomní: Příběh o přátelství, které překoná i džungliJen jeden svět: Kdo je vrah?Festival Mezinárodní týdny tance a mladé talentyČerti nejsouBirgusovy kontrastySurfování, rafting nebo kayak cross v centru Prahy
Po dlouhých měsících, kdy se museli omezovat ve všem možném, se Češi v rámci rozvolnění ze všeho nejvíce těší na pivo a kus řeči s kamarády v hospodě. Vyplývá to z aktuálního průzkumu společnosti Kantar pro Plzeňský Prazdroj.
Tím vůbec nejdůležitějším atributem (pro 70 procent lidí) pak při rozhodování hostů o navštěvě konkrétní provozovny bude zda má venkovní zahrádku. „Otevření zahrádek bude mít zásadní pozitivní dopad nejen na nastartování gastronomie, ale i pivovarnictví. Proto se snažíme v předstihu hospodské připravovat, aby, pokud to je možné, zahrádku měli. Dodáváme jim vybavení, například markýzy, slunečníky, stoly nebo židle. Celkově tak letos chceme do předzahrádek investovat čýstku v řádu desítek milionů korun,“ dodává Tomáš Mráz.
Info: Marek Pražák, www.svencom.cz
Foto: mistoprodeje.cz, tripadvizor.cz
Copyright © 2001 -
2024 www.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.