Nejste li zaregistrováni, můžete tak učinit zde, nebo si můžete nechat zaslat zapomenuté heslo

Jméno:

Heslo:
 

 ISSN 1802-2863 . RSS . Tiráž ...  Dnes je sobota 16.10.2021, svátek má Havel 

Hledej na Rozhledně

Webmagazín na FB



Statistika Rozhledny

Počet autorů: 508
Registrovaní čtenáři: 518
Publikovaných článků: 13125
Komentářů: 11265


Měření



Dobře ozvučená nahrávka, perfektně živé publikum

29.04.2005   Radek Dolanský   Hudba   Zobraz článek ve formě vhodné pro tisk

Dobře ozvučená nahrávka, perfektně živé publikum, kvalitní kapela a hvězdy nehvězdy s pokorou i bez ní, to je nové DVD s koncertem finalistů I. ročníku soutěže Česko hledá Superstar. I když některé z hvězdné desítky čeká mnoho a mnoho dřiny v cestě za úspěchem, je výborné, že existují. Naše popové fosílie mají opravdový strach, což lze vycítit z jejich poznámek na úspěchy nových tváří, z nichž kape žluč.

Koncert zahajuje Slečna zpěvačka, Martina Balogová zpěvem, který vychází přímo ze zpěvaččina nitra zaručuje Martině místo v showbyznysu, a to i bez nepřejících „voličů“ ze soutěže.
Mnohem větší práce čeká Petra Poláčka. Pěvecky zatím připomíná spíše průměrného plagiátora „nemocných hlasů“. Pokud nezačne být sám sebou, zapadne stejně rychle, jako vyletěl vzhůru. Navíc jeho pohybové kreace chvílemi připomínaly poskakující opičku, chvílemi člověka, který pospíchá na toaletu. Jediný zpěvák, jemuž na Superkoncertu nejvíce „ujížděl“ hlas.
Tomáše Savku taktéž ještě čeká pohybová škola. I když jako první hvězdička svými veřejnými prohřešky nezvládla doteky slávy, účinkování v muzikálech hovoří za Savkovy pěvecké kvality.
Panem zpěvákem, stejně jako Aneta Langerová a Martina Balogová je bezesporu Sámer Issa. Navíc, jak se můžete dočíst v rozhovorech má tento úspěšný mladý muž jasno v tom, co chce v muzice dokázat. A mít vytyčenou cestu, mít svůj sen znamená první vítězství.
Udivuje mne, že ještě žádný z vizážistů neprozradil Standovi Dolínkovi, jak image pankáče „dokonale ladí“ s popovými skladbami, jež jinak pěvecky zvládá O.K.
Ovšem největší ostudou všech, kteří se toho dopustili, je „somrování“ potlesku. Doufám a pevně věřím, že co nejdříve zapomenou na způsoby ubohých hvězdiček, jež mi doslova připomínají somráky na nádraží.
Naopak nejsilnějším zážitkem pro mne bylo When I Need You Martiny Balogové, Still Loving You Anety Langerové a R.E.S.P.E.C.T. Sámera Issy. Jen tak dále. Těším se na dobu, kdy Hana Zagorová a mnozí další budou vystupovat v barech a na tanečních zábavách.


Komentáře čtenářů

Jméno: Email:
Nadpis:
Komentář:

Vulgární a urážlivé reakce budou redakcí smazány
Kontrolní otázka proti spamovacím robotům:
Jaký je součin tří a čtyř? 

Reakce k článku


Od: Hanka - 21.6.2005 - 9:32

Znalci
Já se zase tesím, az nekteré pisálky, hrající si na znalce, zaujme zase nejaká nová komercní show a zacnou být odborníci pres neco jiného, co vyprodukuje TV Nova. Jinak se obávám, ze jako vzpomínka na hezkou ceskou hudbu nám tu zbydou stará CD, zpevníky a kytary. Pár týpku, jako Nicol Lenertová (co jsem slysela, tedy neoverené), nám díky této supersoutezi dokazují, ze dnes muze zpívat opravdu kazdý, stací bud mít, nebo nekomu udelat, jméno.

Od: Radek Dolanský - 21.6.2005 - 14:17

ad Hanka
To není produkt TV Nova. Pořad vznikl, mám dojem, ve Velké Británii.A natolik jsem v tomto oboru znalý, že poznám, jestli člověk zpívat umí nebo je neexistujícím výtvorem výtvorem jako byli kdysi Lunetic. Takže si nemusím hrát na pisálka ani na znalce. Rovněž však nejsem takový blbec, abych tvrdil, co vznikne na Nově je humus. Trochu ubohá krátkozrakost.

Od: Hanka - 21.6.2005 - 16:12

humus
trochu silná slova... Vetsina lidí v nasí zemi je v tomto oboru znalá a pozná, jestli clovek umí, ci neumí zpívat, to byste se takhle mnohoprocentuelne neshodli. Takze davu zdar! Skoda, ze jen vy, novapríznivci (tím hur, ze to nebyl ani jejich nápad), byste sesazovali dríve uznávané zpeváky... tolik zloby plyne zrovna od vás... radeji budu blbec.

Od: Witchka - 21.6.2005 - 22:02

Nesouhlasím
Popravdě jsem druhou serii neviděla skoro vůbec. Ale co se týče Anety, tak musím odporovat. Když jsem ji slyšela zpívat v té 40, která se snažila probojovat až do finalových večerů, hned jsem cítila, že ta holka má sílu a kouzlo v hlase. Tehdá, myslím, zpívala od Allanis Morrisette písničku Thank you. Mě při jejím zpěvu mrazilo. Podotýkám, že zpívala pouze s klavírem, takže bylo velmi dobře slyšet každý ton. A jestliže tohle zpěvák dokáže, i když ho neslyším naživo, je to úctyhodné.

Neříkám tím však, že zpěváci, kteří patří mezi ty stálice, jsou něco méně. Jejich postup nahoru nebyl zřejmě jednoduchý. Ale co já vím, tak i spousta z nich se dostala výš přes jakousi písničkovou soutěž, akorát to bylo trochu umírněnější a je to už chvilka. Není to zas až tak nic nového. Jsou mnohé soutěže, okresní, krajské, které se netýkají jen hudby, třeba poetické soutěže. Zde jde také o to najít talenty. To je taky něco špatného?

Já si myslím, že to je hlavně o tom, dát někomu příležitost, možnost ukázat se a předvést, co umíš. Někomu se to nemusí líbit, vždyt ano, to je dobře. Každý má jiný vkus. Ale schazovat někoho jen proto, že jemu se líbí něco, co mě ne, je hloupost.

A tak neodsuzuju zpěváky ze Superstar, jestliže se mi jejich zpěv líbí, i kdyby tu soutěž vymyslel a do televize pouštěl kdokoliv.

Witchka :8)

Od: Hanka - 22.6.2005 - 7:47

Witchka
Je to vec vkusu a názoru. Já jsem zase slysela lepsí hlasy, dokonce i od jedné z úcastnic SS1, nezdá se mi, ze by byl její hlas cistý, vlastne se mi vubec její hlas nelíbí, slysela jsem uz ale jen to, co bylo prideleno jí, coz si myslím, ze více vypovídá o ní, jako osobnosti, nez to, co kde prekopíruje. Nemám nic proti soutezím, ale nemám zároven ráda, kdyz se nekdo vyzdvihuje do nebes, kdyz je teprv na zacátku a výkony jiných, co léta na svých hlasech profesionálne pracují se stírají pod stul. To je, bohuzel, výsledek SS. At ukáze, co umí, zatím jsem od ní ve vetsí míre, nez cokoliv dalsího, slysela dve odrhovacky, jejichz text je clovek schopen si zapamatovat za 2 poslechy, ale slysím vsude, jak je svá, jak by se k cemu nepropujcila. Je mi fuk, ze propujcí, ale at mi nikdo necpe, ze ne, jestli jiní, já slepá nejsem. Tedy mám pocit, ze je pro ni víc propagandy nez pro ostatní. Navíc tady autor dost drsne hodnotil Petra Polácka. Nejsem odborník pres hudbu, nemuzu ríci, ze by me jeho zpev nejak nadchnul, ale více verím paní Urbanové, kdyz si ho vsimla a zpívala s ním, nez tady panu autorovi. A jak jsem cetla v rozhovoru zde, té nezálezelo na tom, jak se pri zpevu kroutí, ale to, co predvede a vyzadovala dobrý výkon. Zrovna on si na profíka nehraje, prizná se, ze si chtel porovnat síly, ale gesta Anety Langerové, ze se zacala bát, ze nebude moci zpívat to, co chce, mi prijdou pri nejlepsím prehnaná, vzhledem k tomu, co jsem slysela. Nemám ráda pózy, v tom to je. Neríkám, ze neumí zpívat, to umí, jinak by tam asi nevyhrála, ale v té pompéznosti me nenadchnul ani její hlas, ani její "rockové" písnicky. Ale je to vase vec, já jen verím, ze se nezacnou napadat ti umelci, co si vázne hudbu tvorí sami a vázne hrají to, co jde z nich, nikoliv to, co jim nekdo predhodí, ty já poslouchám. Hlasu je spousta dobrých, ale me zajímá hlavne obsah... co se týce soutezí-nesouhlas. Vyhrát soutez málokomu pomohlo. Pomohlo to k tomu, aby si te nekdo vsimnul, vytáhnul, viz mladá zpevacka v kapele Jakuba Smolíka. Vyhrála taky, co se dalo, ale nez mu ji Linda Finková doporucila, nebyla vubec nic. Nekdo se prosadí svoji tvorbou jako celkem. Tady je to umelé vystrcení kohosi, aniz bychom vedeli pred tím, co vlastne umí krom naucení se prezpívat nekoho. Takových lidí je! Lidí co zpívá... i na strední pedák se delají nárocné talentovky ze zpevu a kdysi byla i povinnost nejaký hudební nástroj. Jak je to dnes, nevím, mozná zmírnili. Tady se totiz celá republika jeví jen z toho, ze nekdo umí vubec zpívat.

Od: Witchka - 22.6.2005 - 19:47

Tak znova :8)
To, že jsem se zmíníla o prvním dojmu, kdy Aneta zpívala cizí písně, protože vlastní neměla, neznamená, že jsem jí neslyšela zpívat něco jiného, bylo to jen o tom prvním dojmu.

Její hudbu znám trochu víc, než, to co jen hrají v radiu. Slyšela jsem celé její album. Líbí se mi tam hned několik písniček. Je pravda, že to není tvrdý rock, ale mně se ten styl líbí. A očividně se líbí i mnoha dalším lidem, jinak by se tolik ty písničky nehraly, lidi by nechodili na jeji koncerty a CD by se neprodávala. Jistě, je o ní hodně slyšet, ale to patří k showbusiness. O kom není slyšet, ten jakoby nebyl. To ví každý. Já chápu, že se Vám nemusí její písničky a hudba líbit, ale to neznamená, že je to něco strašného. To je trochu omezený přístup. Nikdo Vás nenutí to poslouchat, já taky neposlouchám vše, ale nikoho neodsuzuju, když on poslouchá něco jiného, než já. Je to stále o vkusu. Ne o vkusu a nevkusu, ale individuálním vkusu.

K těm soutěžím, taky tu mám nějaký příklad. Co Karel Gott? Hledala jsem na internetu a zde je pár slov:

"Začátky jeho veřejného vystupování se vážou k rokům 1958 - 1960, kdy se účastní amatérských soutěží. V době barytonů však mladičký interpret s brilantním tenorem nemůže uspět. Nezájem poroty vyvažuje zájem publika, který následně přiměje umělecké kolegy k navázání spolupráce."

Tomu pomohla soutěž, taky ho vytlačily na popředí posluchači. A jak je tomu dnes, věnoval se svému hlasu, pracoval a udržel se.

Aneta také chodí na hodiny zpěvu, aby se zlepšovala, ostatně, co vím, tak téměř všichni z finálové 10 předchozího kola chodili na hodiny zpěvu. Pracují na sobě. Nemyslí si, že spolkly všechen um. Každému, kdo zpívá, je jasné, že se musí vyzpívat. Ale můžete zpívat kolik let, ale nemusíte dosáhnout úspěchu. Je to o kouzlu v hlase a v osobnosti. Jasně, nemůže jeden zpěvák okouzlit všechny.

Co se týče textů, dám jako příklad skupinu R. E. M. Skvělá a světově uznávaná kapela. Zpívají anglicky, ale pokud byste si některé texty jejich písniček přeložili, tak byste žasli nad tou jednoduchostí. Ale o tom to vůbec není. Oni nepotřebují složité texty, někdy mají i abstraktní texty a jen náznaky. U nich je to o stylu, o tom, že je zaručene poznate. Mají svůj a osobitý styl. Jejich hudba hladí po duši.

Tak tohle umí pro některé lidi i Aneta, ať se Vám to nezdá :8) A to, že nazýváte její písničky odrhovačkami. To je tím, že v některých radiích netuší, že slyšet jednu písničku každou hodinu, není pro každého to pravé ořechové.

Tahle soutěž není o tom, že by se české zpěvačky a zpěváci měli uklidit. Je to jen o tom, že se tu objevila konkurence. Je pravda, že vítězství Anety ve slavíkovi bylo trochu brzo, ale je to tím, že o ní bylo slyšet, že zapůsobila. Prostě si na ní při hlasování vzpomnělo víc lidí.

Určitě to není o tom, že by do mě tv hustila, Aneta je nej, Aneta je super. Já si umím utvořit vlastní názor. Nehledě na to, že ani teď TV nemám. A nechybí mi, takže mi přes ni někdo těžko něco naleje do kebule :8)

Jejda, to jsem se ale rozepsala :8)) No, ale asi tak tohle je můj názor na věc :8)

Witchka :8)))

Od: Hanka - 23.6.2005 - 8:33

Witchka
Witchko, kdyz mi nekdo napíse, ze se mu Aneta Langerová libí, beru to tak, ze se mu líbí a hotovo. Nemám nikoho zájem presvedcovat, ze je spatná, ze neumí zpívat. Je kazdého vec, co poslouchá, já jsem naopak ráda, kdyz nejdu s davem, takze jsem i ráda, svým zpusobem, ze je tak slavná, nedotknutelná. I Lucie Bílá byla pro mne zenou s velkým Z jen do doby, nez zacala být opravdu na výsluní s písnemi typu "zádný párty, alkohol a sparty..." + vsechny nové fláky Láska je láska pocínaje, SMS konce... podle mne má proste na víc, osobnost u me tvorí neco jiného nez u vás. Já jsem tu reagovala na clánek, který je silne názorový a shazuje dríve uznávanou umelkyni na úkor nových hvezdicek, které me nenadchly ani trochu, az na pár vyjímek. Kdo nechce odrhovacky zpívat, pak je proste nezpívá, ale k tomu je treba úplne jiné kouzlo osobnosti. Proc je do dnes Karel Kryl pojem? Proc se v nem inspirují takoví, jako je Daniel Landa? Ac ho hodne ctím za jeho práci, ale Kryl byl jó jiná osobnost, ac mozná vzdelaností nesahal Landovi ani po kotníky. Tohle vse, jsou zatím zpevacky. Která dostane dobré písne, má lepsí písne. Ale ted se z nových hvezdicek delá víc nez zpevacky. Promin, R.E.M., me fakt nezajímá. Aneta ze sebe delá profesionálku, proc ne, pokud se tak cítí... mne jeste nic nepredvedla, nemohu tvrdit, ze nikomu. Hodne poslouchám hudbu, nabíjím se jí, lécí mne, ukazuje cestu, dává rozuzlení k urcitým otázkám. Ale jsou umelci, kde vím, ze stací slyset i ten nejhorsí výtvor a jdu pro CD a nic me nezadrzí, ani cena. Osobnost... je pro me ten clovek, který me osloví svojí prací a nemusí ho znát uz nikdo dalsí a ne ten, o nemz mi reknou, ze je perfektní a casto i naznacují, ze já jediná jsem divná, kdyz to nechci prijmout, protoze "podívej, kazdý to tak vidí"... mozná díky tomu jsem zaujatá práve vuci ní, ale o to spís, jak moc to mám videt, ten její hlas, osobitost, ji proste nevidím. Konkurence je fajn, tohle je ale pulrocní nalejvárna, nejsou spravedlive rozlozené síly. Oblastní soutez není Superstar. Me to neovlivní, já ji az tak casto neslysím, i tak mi nic neríká. Poslouchám jen CRo, tam ji az tolik nehrají, a to, co hrají, mi stacilo. Dál je to vec vkusu. Hodne ctu komentáre, diskuse, neverila bys, kdo vsechno shazuje ty "staré hvezdy". Ani já je neposlouchám, ale zkus to chvíli sledovat. Nejcasteji je to Machálková, na paty jí slapala Czáková, tu ted ale moc nehrají, tak má asi klid, hned na to Bartosová, tady Zagorová. Jestli me na ceské povaze neco vadí, je to zaprodanost. Ale jak zpíval Jaroslav Uhlír "neopoustej staré známé pro nové..." Platí to i v zivote. Nedarí se ti, jeste má nekdo zájem te víc potopit. Vezmi si sport: Prohrajeme hokej, uz jsou to zebráci. Jágr se uz se svými postrehy netají a já se mu nedivím. A toho beru jako osobnost, ne nejakou osmnáctiletou holku, co sice umí zpívat, ale bez textu a hudby, bez kapely, bez doprovodu, by byla nula. A v osmnácti je ochotná jít natácet videoklip nahá, byt umelecky nahá, jak ríkám, je to vázne vec vkusu, zpívat asi umí, verím tomu a asi dobre, líbí se hodne lidem, ale to není presne to, co by me presvedcilo.

Od: witchka - 25.6.2005 - 15:30

Hance:
Jistě, ale to, co jste tu napsala, tak je čistě Váš názor. Pan Dolanský vyjádřil svůj názor, který jste ostře napadla a nazvala ho pisálkem, protože vyjádřil svůj názor, který není stejný jako ten Váš. Ten člověk si myslí, že někteří ze Superstar zpívají lépe, než některé zaběhnuté stálice české hudební scény. Opět je to subjektivní názor. Tento článek byl ohodnocením jejic zpěvu. Jestliže s tím nesouhlasíte, tak to neznamená, že to je hloupost.

Já osobně nesnáším paní Urbánkovou, pro to, jak se staví do různých póz. A dělá ze sebe chvilku ženskou, kterou nic nedostane, potom děsnou chudinku. A vy jste psala, že jí věřite více. Já teda vůbec. A zajímavé, jak říkate, že soudíte podle svého, a tady, než abyste si udělala vlastní názor, tak raději dáte na slova někoho jiného.

No a poté ještě k Anetě, dokonce i pan Horáček, který skládá pěkné písničky a má cit pro hudbu, tak Anetu obdivoval, ještě než vyhrála. Mluvil o tom, že přemýšlí, že Anetě nabídne spolupráci. Takhle bychom mohli tahat na světlo spoustu názoru, mnoha lidí, kteří tomu možná rozumí víc, jak my.

Ale uznejte, že pokud se Vám nějaká hudba nelíbí, tak to neposloucháte, pokud můžete. No a pokud ano, tak, se ji snažíte naopak vyhledávat. No a proč si tedy myslíte, že jsou všichni zpitomělí, to je hloupost. Prostě i hudba podléhá "módě". Jsou různé kategorie posluchačů. A Vy prostě jste v několika, jako každý, ale v těch Vašich holt není tolik lidí. To neznamená, že jste vyjímečná či máte větší cit pro hudbu. Máte jen jiný vkus, než většina. To není ani dobré ani špatné. To se nijak nehodnotí.

Tak z nás, co je nás víc v jedne kategorii, nedělejte hloupé stádo. Děkuji :8))

Od: Ada - 25.6.2005 - 15:50

Witchka
Pani Urbankova neni to same co pani Urbanova.

Od: Witchka - 25.6.2005 - 16:40

Omluva
To jsem se přehlédla. Jsem si to špatně přečela. Pardon :8))

Od: Hanka - 27.6.2005 - 7:38

Witchko, jeste pár slov na upresnení.
Já jsem si myslela, ze pan Dolanský je autor clánku, tedy soucástí tohoto týmu, autorského týmu. Mel by mít tedy nejakou úroven, být zodpovedný za to, co tu píse a pravdivost. Nevím, co jste se ve slohových hodinách v ceském jazyce ucili vy, ale názorovost do tohoto typu clánku nepatrí. Ale to je jedno, to by mi ani nevadilo. Nepsala jsem, ze jste stádo tupanu, nevstepujte mi slova, co jsem nerekla. Kdyz mi nekdo rekne, ze se mu Aneta líbí, beru to tak a hotovo. Ale kdyz mi nekdo bude tvrdit, ze je skvelá, souhlasit nebudu. Kdyz mi bude tvrdit, ze je lepsí nez nekdo jiný, souhlasit nebudu, kdyz to tak nebudu cítit. Do stáda tupanu jste se pasovala sama, já jsem se setkala s lidmi, kterí ani neví, co zpívá, co delala a delá, jen se o ní hezky píse, tak ji mají rádi. Netvrdím, ze tam patríte zrovna vy, ci autor. Je mi celkem jedno, komu se líbí, komu ne. Polácka jsem porádne neslysela, proto mi prijde docela divné, kdyz tu autor ho docela drsne hodnotí jako "průměrného plagiátora „nemocných hlasů“. Pokud nezačne být sám sebou, zapadne stejně rychle, jako vyletěl vzhůru" a známá pevkyne si ho zrovna vybere pro spolupráci. Tady si nekterí myslí, ze mohou napsat cokoliv, já bych Anetu jako "průměrného plagiátora „nemocných hlasů“" si netroufla oznacit. Ten clánek je urázlivý, jen vám jde do gusta. Já nikoho neurázím, narozdíl od autora jsem jen v pozici reagujícího, byl to názor na jeho clánek, ne na vás. Tak nechápu, proc se vztekáte a napadáte mne. Já jsem se vyjadrovala také k Anete, ne k vám. A souhlasím s vámi, ze je to vec vkusu.

Od: Hanka - 27.6.2005 - 8:41

Ado, díky za povsimnutí... :-D
ale prec, jsme to ale detailistky, jedno malinké písmenko a uz nám to vadí, co? No, mely bychom se nad sebou zamyslet... vzdyt "hodinky jako holinky, obojí se natahuje"

Od: Witchka - 28.6.2005 - 14:41

Hance
Jde mi o to, že jste se navezla do článku, do cizího názoru. Říkáte, že nikomu neberete, když se někomu líbí něco jiného. Dobře, neberete, ale urážíte ho. Viz první reakce a termín písálek. Dále píšete, že o Anetě moc nevíte, ale urážíte jí. Sama jste přiznala, že znáte její hudbu jenom částečně. A Poláčka si sotva vybavujete, ale protože toho se tu nikdo nezastal, tak se ho zastanete? Oooooo, jaká to hrdinka.

Co se týče davu, tak jste to možná neřekla přímo, ale plně naznačila :8))

A to není útok či napadání, to je pouze obrana :8)

Víte, mě jenom trochu rozčílilo způsob, jakým to píšete. Přijde mi z toho, jakože jste na hudbu expert.

Ale možná to je jen můj pocit :8)

Od: Witchka - 28.6.2005 - 14:44

K malému písmenku
Já nevím, jestli to znáte, nemusíte být dislektik. Ale někdy něco čtete. Ted vidíte slovo, které ani nedočtete, protože v tom slově něco vidíte. Ani si neuvědomíte, že jste to nečetli pořádně. Pak žijete v milném domění :8)

Od: Hanka - 28.6.2005 - 15:03

Witchka
Nikoho jsem prímo neoslovila, takze vázne nevím, koho jsem urazila. To, ze se v clánku nekdo najde, uz je jeho problém.

Znalec nejsem. Co se týce Anety, kdybyste cetla dobre nejen jména, ale i obsah, uznávám, ze zbytecne dlouhých, reakcí a nevztahovala vse na sebe ci obhajobu druhých, mozná byste se docetla i to, ze nepochybuju o tom, ze Aneta Langerová umí zpívat. Jinak nevím, co jsem tam napsala nepravdivého.

Co se týce prímo její osoby, pak je mi jí líto, ze má i nepríznivce (tak uz to bývá), i vás, ze se s tím nedokázete smírit. Pokud je rozumná, bude mozná i ráda a bude ji to motivovat k tomu, aby na sobe neprestávala pracovat, kritika vzdycky "nakopne" a postrcí.

No a co se týce mne, berte to prosím, ze jsem prívrzenec nového mnou ted vymysleného hnutí Antianetalangerismu.

Já tyhle clánky a reakce miluju. Vetsina z vás je, jak kdyz jim slápnete na kurí oko, vsimnete si toho. A já zrovna do SS a zrovna té vasí modly tak ráda reju. Vsichni jste odborníci, jen kdybyste nejen dobre cetla, ale sledovala i neco jiného nez SS, nemohla jste si poplést urcitá jména. Upozornovala jsem na to ciste proto, ze by nejen vás mohl zarazit tak ostrý soud Polácka, jeste nechápete?

Nevadí, nechme toho, tedy minimálne z mé strany. Preji hezký den, omlouvám se nejen vám, ale i vsem dalsím, které jsem urazila i tem, co se v mých reakcích nasli. Koncím s hrdinstvím... AMEN :-/

Od: Hanka - 28.6.2005 - 15:06

zádnej amen
mýlit se, hmyz mys, hlemýzd... prominte, ty hácky nad písmenky nejdou zase mne... kdyby zrovna ted chtel tento detail zaujmout vás. Adrenalin je skvelá vec, co?

Od: Witchka - 28.6.2005 - 18:47

Hance
Nedivte se, když na Vás někdo spustí, když to, že se přehlédl a 1 jméno přečetl jinak, už netuší, kdo je kdo. Také, že nesleduje nic jiného. Když odpovídá na nějakou reakci ve spěchu, trochu rozčílen. Vy mu začnete vypisovat vyjmenovaná slova. To je urážlivé (vím, to jste začala až ted), ale nedivte se, když si pak rýpne do Vás. To se vlastně dá i čekat.

Uznávám, že jsem se dnes unahlila, prostě jsem se rozčilila trochu, přitom k tomu ani není pořádně důvod. Za to se Vám moc omlouvám, opravdu. Přemýšlela jsem o tom celé odpoledne. Proč jsem to vlastně napsala.

A vzpomněla jsem si na mého kamaráda, který mě varoval, abych si dávala pozor při komunikací pomocí textu, jakože přes internet, smsky, v chatu nebo dokonce i dopis. Je to ošemetná komunikace, netušíte, jak se ten druhý tvářil, jakým tonem to říkal ...

Možná jsem se nechala unáhlit. Asi určitě :8))

Jen doufám, že se na mě nebudete zlobit, že už toho necháme, ale vyvarujte se jedovatých poznámek, když napíšu chybu. Někdo ovládá pravopis excelentně, někdo zas krásně maluje, chápete?

A k Anetě, to, co jste psala, tak jsem z toho vyrozuměla, že si myslíte, že neumí zpívat. Přišlo mi, že si myslíte, že nám ji prostě televize nalila do hlavy. To jsem Vám chtěla vyvrátit.

Slibuju, že se na zítra pokusím lépe vyspat :8))

Od: Hanka - 29.6.2005 - 8:42

Witchka
Víte, já vás mám vlastne ráda, opravdu, pamatuju si vás z reakcí, nic proti vám nemám. Já jsem reagovala na autora, víte, já to vidím z té druhé strany, kdy i televize muze mít straslivou sílu. Nelíbilo se mi, kdyz byl zájem prodat CT2, protoze je málo sledovaná, ale kdyz se chci neco dozvedet, dokázou me velice obohatit její dokumenty, zpravodajské relace, ap. Ale to lidi nemají tak houfne rádi. Muj prítel vypíná rádio, kdyz Anetu slysí zpívat, to já ho pak zase zapnu, at ji slysím, at si udelám ten obrázek. Vázne umí zpívat, netvrdím, ze ne. Já spís na to ale koukám z pohledu propagandy, ze nekde nekdo delá z neceho hotovou vec. Proto, kdyz nekdo napíse clánek, rýpnu i do toho, jaký ze je asi znalec, kdyz zaútocí na umení nekoho, jehoz si velice vázený umelec vybral pro, byt krátkou, ale spolupráci. Vy jste psala, jakou má Aneta budoucnost, zpocátku, pak závery z neceho, co jste pochopila, ale já nenapsala. Muzeme se i pohádat, ale zivot jde dál. Já zas nechci prijímat skutecnost, ze je nejlepsí. Dnes je to tak, ze kdo proti ní neco rekne, závidí jí. Me presvedcila Petra Páchová, víte, jaké utrpení pro mne bylo zjistení, ze ta, která me velice zaujala v muzikálu Tajemství, je zrovna ze SS? Kdyz já to beru jako, jak nekdo trefne prohlásil "sériová výroba hvezd"? Pak jsem se o to zajímala víc a videla jsem, ze nekdo tam sel opravdu proto, aby si ho nekdo vsimnul, mel lepsí podmínky, dostal sanci, aby se vypracoval. Ona na to má, ale bohuzel, mám pocit, ze má spís zajecí úmysly a nedivím se jí, z toho, co o ní písí zrovna v souvislosti s Tajemstvím, bych nejednala jinak. Ale ona chtela zacít se ucit. O Anete kazdý mluví tak, ze "by se nepropujcila", ona si na tuto zásadovku hraje taky, ale málokdo pak vidí, ze se povazuje za rockerku a zpívá neco, abych uz nerýpala, pri nejmensím, jiného. Víte, kolik je perfektních kapel a nikdy nevyniknou? Víte, jak tvrdé je opravdu hodnocení lidí, kdyz té kapele nikdo nepomuze a prohrabává si tu cesticku sama? Uz jsem tu psala, ze jsem asi zaujatá, ale já celkove mám radeji, kdyz o sobe nikdo toho moc neríká a já pak vidím výsledek jeho práce. Jednou jsem takovou skolu dostala zrovna od spoluzáka, kdyz jsem neznala, samozrejme, jeho skupinu a zpívala jsem svoje písnicky, taky jsem se snazila. Do dnes si pamatuju ten trapas, kdyz jsem pak slysela hrábnout do strun jeho a zpívat, jeste dnes jsem schopná se stydet, nepreju to nikomu zazít. Ale probudilo me to. Od té doby vím, ze kdyz se chce clovek neco opravdu umet, je to celozivotní skola, drina. U Anety je to tak, ze má podporu vetsiny lidí, jinak by v tech soutezích nevyhrávala, ale kdo nesledoval SS, vidí to proste jinak, vidí ty výsledky její i jiných a nekdo treba nechápe, ze tahle je odvrzená a tahle opevovaná. Já uz dnes spoustu umelcu neslysím a mrzí me to. Víte, jak tezké pro ne musí být pracovat, kdyz se doctete, ze skoro patrí do starého zeleza? Copak to je clánek hodný autora na muj vkus dost solidních stránek? Co teda umí on. Jsou tu mezi nimi dost velké rozdíly, jsou tu autori, co jdou opravdu do hloubky a nez napísou nejaký záver, dají si sakra bacha, aby nebyl zaujatý. Proto sem chodím. A specielne o vás si myslím, ze svými projevy byste tu nekteré i strcila do kapsy, my jsme si tu jen vymenovaly názory na jednu osobu. A máte pravdu, nekdo napíse chybu v tomto, vy byste me zas utáhla na spoooustu dalsích vecí, to si jsem jistá. Ale do tech se nepoustím, to si piste! Co se týce psaní, baví me to, ráda pronikám do hloubky vecí. Líbí se mi tyto stránky, mozná hlavne díky tem autorum, co jdou do hloubky, co tu jsem, mohu jmenovat Martinu Bittnerovou a Renatu Sindelárovou urcite, ty me nezklamou nikdy. A ráda je podporím, protoze verím, ze uznání dodá chut, zrovna tak, jako kritika správne nasmerovat. Snazím se o dve cinnosti dost poctive a vidím, jak marná porád jsem. A víte, jak mi pomuze, kdyz mi nekdo rekne: "más na to"... kdyz "tohle delás blbe", mozná me to rozladí, ale vím-li, ze je to clovek, který mi má co predat, jsem nakonec ráda, ze ho mohu poslechnout. A verím, ze to platí vsude a u vseho. Taky se vám omlouvám za ty rýpance, verím, ze jste velice schopný clovek... co se týce Anety, berte to ode mne tak (a ono to tak i je), ze ta má príznivcu dost, patrím tedy mezi ty, kterí radeji podporí ty jiné, zavrhované, nenápadné, po nichz by se nám casem mohlo i stýskat. Nechceme tu mít preci jenom ty nové. Verím, ze i autory tady víc tesí, kdyz na ne nekdo jakkoliv reaguje, nez kdyby nevedeli, jestli krome jich a pár kamarádu, nekdo jejich clánky cte.

Od: Witchka - 29.6.2005 - 17:55

:8)
Koukám, že z toho vznikla soukromá debata :8)

Jen chci poznámku k Petře Páchovou, tu kterou jste obdivovala v muzikálu Tajemství. Protože minulou superstar jsem docela sledovala, vím, jak si počínala. S mamkou jsme ji také držely pěsti. Ale ten večer, co vypadla, si sice vybrala krasnou písničku, ale bohužel to byl výkon, který nebyl u ní obvyklý. Bála jsem se, že neustojí, a bohužel jsem měla pravdu. Pamatuju si, že byla taková ustrašená, nedala takovou sílu a dynamiku, kterou ta písnička potřebovala. Ale jinak si ji dobře pamatuju. Skautka s přezdívkou Zlatuška, jestli se nepletu :8))

Tak se těším zas na nějakou debatu bez ostrých loktů :8)

Od: Hanka - 30.6.2005 - 7:30

Witchka
Aspon tu uz není tak pusto prázdno, pod tím clánkem... víte, myslím, ze debata bez ostrých loktu je bud zádná debata, nebo "ano, ano, souhlasím..." vzdycky trochu otráví nesouhlas.

Jenze to je ono. Nezdá se mi neprirozené, kdyz clovek, který není zvyklý na publikum, pusobí ustrasene. Tam se hodnotila spousta vecí, ale to by byla dlouhá debata. Nechme toho... co se týce SS, je to taková má soukromá revoluce, kdyz se mi nechce nic delat. Ryju do toho ráda, vy jste se chytla, ve skutecnosti je to vázne trend, který nezmením a nevadí mi, jelikoz nechám bednu pekne spinkat a nic se nedeje. Príste si muzeme pokecat treba o tom prepínání svých sil, co? To by mohlo být bez loktu, pác budeme unavení.

Od: Radek Dolanský - 30.6.2005 - 13:50

ad VŠEM
Se zájmem sleduji slovní přestřelku táhnoucí se za mým článkem. Witchce bych chtěl poděkovat za zastání v odpovědi z 25.6. A nyní několik DŮLEŽITÝCH! upozornění.
Od samého počátku není článek o nějakém programu z Novy, ale o DVD (je to v úvodu). Nepíši, nebo to určitě tak nemyslím, že by "stará garda" měla zmizet z éteru a že někteří neumí zpívat. Já stále tvrdím, že není mnoho těch, kteří by dovedli zazpívat á capella a to ještě skladby vybrané porotou. To je holá skutečnost. Vážená Hanko, přečtěte si ten článek raději ještě několikrát. Pokud píši o plagiátorech nemocných hlasivek, nezmiňuji se o Anetě Langerové nýbrž o Pavlu Poláčkovi. Dále - tento článek je můj názor na DVD i kdybyste si češtinu přežvýkala z kterékoliv strany. A NA NERAWEBU SI MŮŽU PSÁT CO CHCI, POKUD MI TO REDAKCE SCHVÁLÍ!!! A TO JE TO BÁJEČNÉ CO VE VĚTŠINĚ NĚMECKÝCH ČESKY PSANÝCH NOVINÁCH NELZE.

Od: Hanka - 30.6.2005 - 14:16

Prísahám! Petr tam byl, jestli to autor nezmenil!
Fakt tam byl Petr:
"Dobře ozvučená nahrávka, perfektně živé publikum, kvalitní kapela a hvězdy nehvězdy s pokorou i bez ní, to je nové DVD s koncertem finalistů I. ročníku soutěže Česko hledá Superstar. I když některé z hvězdné desítky čeká mnoho a mnoho dřiny v cestě za úspěchem, je výborné, že existují. Naše popové fosílie mají opravdový strach, což lze vycítit z jejich poznámek na úspěchy nových tváří, z nichž kape žluč.

Koncert zahajuje Slečna zpěvačka, Martina Balogová zpěvem, který vychází přímo ze zpěvaččina nitra zaručuje Martině místo v showbyznysu, a to i bez nepřejících „voličů“ ze soutěže.
Mnohem větší práce čeká Petra Poláčka. Pěvecky zatím připomíná spíše průměrného plagiátora „nemocných hlasů“. Pokud nezačne být sám sebou, zapadne stejně rychle, jako vyletěl vzhůru. Navíc jeho pohybové kreace chvílemi připomínaly poskakující opičku, chvílemi člověka, který pospíchá na toaletu. Jediný zpěvák, jemuž na Superkoncertu nejvíce „ujížděl“ hlas.
Tomáše Savku taktéž ještě čeká pohybová škola. I když jako první hvězdička svými veřejnými prohřešky nezvládla doteky slávy, účinkování v muzikálech hovoří za Savkovy pěvecké kvality.
Panem zpěvákem, stejně jako Aneta Langerová a Martina Balogová je bezesporu Sámer Issa. Navíc, jak se můžete dočíst v rozhovorech má tento úspěšný mladý muž jasno v tom, co chce v muzice dokázat. A mít vytyčenou cestu, mít svůj sen znamená první vítězství.
Udivuje mne, že ještě žádný z vizážistů neprozradil Standovi Dolínkovi, jak image pankáče „dokonale ladí“ s popovými skladbami, jež jinak pěvecky zvládá O.K.
Ovšem největší ostudou všech, kteří se toho dopustili, je „somrování“ potlesku. Doufám a pevně věřím, že co nejdříve zapomenou na způsoby ubohých hvězdiček, jež mi doslova připomínají somráky na nádraží.
Naopak nejsilnějším zážitkem pro mne bylo When I Need You Martiny Balogové, Still Loving You Anety Langerové a R.E.S.P.E.C.T. Sámera Issy. Jen tak dále. Těším se na dobu, kdy Hana Zagorová a mnozí další budou vystupovat v barech a na tanečních zábavách."

Ach jo, ach jo... Petr/Pavel, kolik ze tech Polácku je :´-( já uz tady z tech informací asi sama to kafé vypiju. Aspon vám nebudu zakazovat psát clánky a myslet si, ze jsem se vyjadrovala k úrovni clánku a ne k názoru... Jdu si slejt to kafe... AMEN

Od: Hanka - 30.6.2005 - 14:50

Uz jsem si preslápla!
a pochopila tuhle vetu: "Vážená Hanko, přečtěte si ten článek raději ještě několikrát. Pokud píši o plagiátorech nemocných hlasivek, nezmiňuji se o Anetě Langerové nýbrž o Pavlu Poláčkovi."

Skoro jsem si myslela, ze snad blbe písu já. Jeste, ze jsem si to pri dobré káve znovu precetla. Málem jste me, Radku, ranil. Navodil pocit, ze neumím psát. Ale zjistuju, ze je tady docela dost dislektiku. Já jsem jen takové tupé devce, já jen reaguju, ale mám vázne strach, ze s príznivci SuperStar se neco deje. Dneska se me, podobne postizená kámoska, ptala, kdo ze je Vláda Hron. Nejdrív si myslela, ze jedeme na Slovensko na vodu (prehlédla a na konci slova, asi). Mela jsem chut jí vysvetlit, ze to pochopí, az jednou zvládne imitaci hlasu Anety. Ale byla jsem setrná, je to moje kámoska. Ale tady i pan autor si (snad jsem po Pavlovi nepátrala spatne) asi plete jména, pravda, ten svátek v jeden den je zavádející, to je fakt, ale neumí ani císt... ted jsem kopírovala. Ale pred tím ne, pred tím jsem psala, ze bych se to jako autor NETROUFLA TVRDIT.

Radkuuuu, jesteeee, prosíííím...

Od: Radek Dolanský - 1.7.2005 - 11:28

ad Hanka
Je úžasné, jak se někteří lidé úporně vyhýbají debatě o smyslu článku respektive komentáře a hledají jakýkoliv, ať třeba sebetrapnější únik z lidsky rozumného dialogu. Dám polopatický příklad, doslova pro blbé. I když jsem si jist, že od předcházející věty se nedozvíme od výše zmíněné pisatelky nic jiného než vztahovačné a ješitné nářky nad smyšlenou skutečností, že jsem ji nazval blbou.
Zpráva z tisku:...Na nechráněném vlakovém přejezdu narazil ryhlík do autobusu ve kterém na místě zemřelo deset lidí. Z toho bylo devět dětí...
Alibista jako vy, Hanko, se nebude zaobírat lidským neštěstím a hrůzností téhle zprávy, ale bude tvrdit, že autor je zcela jistě dementní, protože neví, že se nepíše ryhlík, ale rychlík. Proto Vás prosím, neukájejte se u mých článků nad omylem změněnými jmény či různě velkých písmenech (při korespondenci s Witchkou) a pište k věci. A když už jste si znovu přečetla můj článek udělejte to i s předcházejícím komentářem a odpovězte mi jak VY, tak chytrá, nezaměníte sice Petra s Pavlem, ale Novu s DVD, Anetu Langerovou s Petrem Poláčkem apod. VČÍL MUDRUJTE!

Od: Hanka - 1.7.2005 - 13:11

Tak... jestli jsem se vcera bavila, ted uz tuplem
Radku, vy perlíte. Cítíte se vubec jako autor clánku? Predpokládám, ze kdyz se nekdo cítí jako autor clánku, který redakce schválí, je popletení písmenek, jmen, hrubky, atd. i v reakcích (svedcících o úrovni autora), docela vázný nedostatek, ve slohu v CJ se z toho strhávaly známky, nebo u vás ne? A má-li neco nekoho informovat, pak me to fakt zmátlo, protoze jsem si myslela, ze jsem se prekoukla a psala jsem o jiném Poláckovi, kterého si vybrala ke spolupráci paní Eva Urbanová (díky tomuto faktu jsem si o vasem hodnocení jeho osoby pomyslela své, proto bych se cítila velice trapne, mluvil-li byste o nekom jiném... nemusím, tusím ani Witchce, ani vám objasnovat, kdo je paní Eva Urbanová a o co blíze má pravdepodobne k hudbe blíz, nez vy, ze ne?). U vás jsem v souvislosti s hudbou cetla jen tento clánek, o nemz se zminuju celou dobu.

Nikoliv tedy DVD, ani NOVE, byt nelze poprít fakt, ze bez NOVY by tito vasi oblíbení zpeváci (nebo minimálne ne vsichni) neexistovali!

Jinak netusím - opet asi autoruv nedostatek ve ctení. Nikde jsem nepsala o nárku, vcera jsem se, naopak, fakt bavila. A za blbou jsem se oznacila sama, verte, nebo neverte, fakt se tak sama cítím. Nebylo to nic vztazeného, narozdíl od Vás a Witchky, pracuji pouze s tím, co bylo napsáno. Nepovazuju za spatné vedet, ze spoustu vecí nevím, takze me nenazývejte chytrou, ano, neurázejte me, já chci znát víc, stále se ucit. U Witchky to beru jako preklep - to písmenko ve jméne, ackoliv, kdyby se zajímala, vedela by, s kým Petr Polácek spolupracoval (vyjmenovaná slova mel být jako dukaz toho, ze necte ani po sobe, nikoliv se jí posmívat, nebylo to hezké, chytla se ona, docela me to az mrzelo, ze zrovna ona)

A nebojte, jsem rejsna teda porádná, OPET MUJ VÝROK, to zas uznávám, ale kdybyste jen videl, kolik hrubek jsem tu prehlédla (u nekterých autoru) bez rýpance. Kdyz vidím snahu opravdu neco plodného napsat, hodnotím to, prehlízím hrubice... ale co se týce rozumení a nerozumnení hudbe, ze se povazuju za znalkyni, me tu osocila Witchka, vy zas, ze se cítím chytrá. Kde to berete? Vy máte prectenou i moji hlavu? Ale své výplody ne, divný prístup. A já neco nereknu, nenapísu a vy presne víte, co tím myslím. Zajímavé.

Ten vás príklad pro blbé - mozná to zní hloupe, ale pri prvním prectení jsem to fakt prehlédla. Fakt jo. Stane se chybou tisku, apod., jenomze vy to porád nechápete... Nekdy by vázne nebylo spatné, nez o nekom napísete neco dobrého, ci spatného, si neco precíst (ne drby, fakta!), aby vás nekdo nepovazoval za méne kvalitního autora hodnocení hudby, nez je Eva Urbanová a Michal David (napríklad). Pak si nikdo nepoplete paní Urbánkovou s Urbanovou a hned nezacne prudit, do jakých póz se paní Urbánková staví, kdyz uz se Witchky zastáváte a ze se tak hájila, ze já Anetu urázím! Vlastní práh, ríká vám to neco? Pochopila, beru ji jako trosku jinou sortu, nez jste vy.

A v neposlední rade, Nepochopila jsem... nezminoval jste se o kvalite DVD, tedy nosice, ale o jeho obsahu, tj. interpretech a hudbe, co jsem precetla. Nerozlisuju, zda hudbu slysím z TV, DVD, CD. Myslela jsem, ze tedy je to o hudbe, nikoliv DVD, jako nosici. O cem, ze tedy vás clánek je? Co tedy mel ctenári ríci obsah? At se v tom orientujeme. Prosím, moc me to zajímá, vázne, pamatujte, chci se stále ucit!

Od: Hanka - 1.7.2005 - 13:45

jeste k chybám
málem jsem napsala tutéz chybu ve vyjmenovaných slovech... proto uznávám, ze to nebylo hezké, vuci Witchce. Ona je reagující, tohle mé priznání, verím, pokud to bude jeste císt pojme jako fakt, ze vázne beru nekdy i hrubku jako chybu z unáhlenosti a sama ji udelám. Witchka není autor clánku, ani já a rozcílení dokáze své, i nepozornost. Ani nemusí znát jiná fakta. Mrzí me, ze se chytla ona, vázne.

Od: Radek Dolanský - 1.7.2005 - 13:46

ad Hanka
Začínám si myslet, že diskuse s vámi je jen ztrátou času. Vkládáte svým oponentům do úst slova a věty, které nikdy nevyřkli (nenapsali), viz. ...vaši oblíbení zpěváci...Já jsem nikde ani slovíčkem nezmínil, že by zpěváci ze Superstar byli MÍ oblíbení zpěváci. Pořád se opakujete slohem, češtinou a sama nedovedete ani česky psát (interpunkce). Chtáte se za nesmyslná slovíčka ...o nosiči nebo o obsahu nosiče. Nevím, zda jsem tak neschopný, že se nevyjadřuji do puntíku přesně nebo vy jste tak nechápavá, že nevíte o čem je řeč. Nečtu si to nyní po sobě, tak doufám, že naleznete něco co vám zpříjemní odpoledne.

Od: Hanka - 1.7.2005 - 14:21

Radku, nasla!
Máte ale pravdu, ze "MÍ" (tedi vasi) jsem napsala zrovna já. Na základe tohoto výroku "Panem zpěvákem, stejně jako Aneta Langerová a Martina Balogová je bezesporu Sámer Issa." Netusila jsem, ze jste to nekde precetl, i tak, verím, ze nejste papouskem cizích výroku, ze ne, to byste me zklamal! Pak je tam jich tam víc, ale to by bylo zas dlouhé.

víc mi zpríjemnilo den, to príjemné ukoncení, které já také ukoncím takovou kravinkou, která me napadla vcera. Úvahy pomatenkyne (muj výrok) asi nepochopíte, tak vám to vylozím asi tak, ze jsem presne cekala, ze si zacnete brát do úst má slova. Skoda, má predtucha se týkala slova AMEN (vsimla jsem si, ze jsem ho nepouzila jednou a mohlo by nekoho zaujmout), to snad i dokládá to, ze to bylo celkové motto té myslenky. Ale nádherne se to vztahuje presne k tomu, co jste ted napsal... a sice, pouzívání mých slov. Necekala jsem to jen od vás, je vás víc, co to tu deláte, ale cekala jsem... víte, já si tak hraju, jako malé, dementní díte (muj výrok)

Vodu ohněm neuhasíš

AMEN je vlastně jako kámen,
je také neživý.
Ubijte kamenem ten živý plamen,
než se vám zprotiví.

Řekněte té duši „ buď zticha!“
Ať už vás netrápí.
Neb ucítíte, tu vlnu ticha,
když loď se potápí.

Řekněte všem vašim básníkům,
ať hlavy své zapálí,
abyste znásobili ten svůj um
a mně, už vodě, to nandali.

Tolik je krásné táhnout plavidlo,
tak ke dnu jej vleču.
Vy hasíte plamen, hasit je pravidlo,
před vámi neuteču :-o

Pro upresnení, tím hasením jsem mela na mysli Martinu Bittnerovou, která se, chudák, tolik snazí. Díky ní jsem sem chodila. Mejte se tu krásne. Uz vás budu vázne jenom sledovat (pokud nebudu rozverná a posílat do dál, at se baví i jiní) a pokud mnou, pak co... já nejsem autor... Hanka, je velice obvyklé jméno, jako spousta dalsích... me je strasne tezké otrávit Vávrovým kafem.

Od: Hanka - 1.7.2005 - 15:21

Totiz, pardon jeste.
jednak melo být "tedy vasi" a lépe nez pouzívání "mých slov", by bylo lépe napsat "mých zbraní" (napr. ze "Vkládáte svým oponentům do úst slova a věty, které nikdy nevyřkli (nenapsali), viz. ...vaši oblíbení zpěváci..."), to jsem vám tu kladla na srdce já, co vím. No nic, to bylo jen na upresnení. Ted uz snad vázne to rozloucení platí.

ISSN 1802-2863 . RSS . Tiráž

Copyright © 2001 - 2021 Rozhledna.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.

Redakce, Reklama - Podmínky a právní omezení - Registrace

Vygenerováno za 0.046 s