Nejste li zaregistrováni, můžete tak učinit zde, nebo si můžete nechat zaslat zapomenuté heslo

Jméno:

Heslo:
 

 ISSN 1802-2863 . RSS . Tiráž ...  Dnes je středa 13.11.2019, svátek má Tibor 

Hledej na Rozhledně

Webmagazín na FB



Statistika Rozhledny

Počet autorů: 500
Registrovaní čtenáři: 504
Publikovaných článků: 12758
Komentářů: 11041


Měření



CzechTek-bolševická zvůle

02.08.2005   Radek Dolanský   Rozhledy   Zobraz článek ve formě vhodné pro tisk

Ani v nejmenším nejsem příznivcem techna, což ovšem neznamená, že se budu stavit negativně k aktivitám fanoušků téhle muziky. Naopak, stavím se s nimi v řad proti politické zvůli bolševické ČSSD.

CzechTek 2005 o víkendu 29. – 31. 2005 obsadil první příčky všech tuzemských médií. Viníky však nebyli tentokrát účastníci nýbrž politická zvůle premiéra Paroubka a silového nástroje jeho moci (přesně v tomto duchu ji o víkendu použil), Policie ČR. Svoji část viny nesou rovněž obyvatelé okolních obcí a majitelé přilehlých pozemků.
Malost či dokonce až hloupost českého človíčka kvetla poblíž Tachova. Český človíček dostal do rukou moc skrze soukromé pozemky přes něž zakázal průjezd. Zde je zapotřebí připomenout přísloví typu: „Nejhorší je srážka s blbcem“ nebo „Dej hlupákovi moc a uvidíš“. Tito malí lidé se opájeli svou velikostí a vědomím, že ONI dokázali zabránit akci s mezinárodní účastí. Jejich hloupost se jim v zápětí vymstila, poněvadž účastníci CzechTeku zaparkovali své vozy v okolních vesnicích a svou přítomností znepříjemňovali život domácím. Alespoň domácí to tak prezentovali. Stát respektive dva zodpovědní však získali co potřebovali k násilné akci. Trestní oznámení majitelů okolních pozemků.
Člověk opravdu již neví, jak má reagovat na ubohé výroky našich politiků. Paroubek s Bublanem se najednou zaštiťují nutností „chránit“ soukromý majetek (v tomto případě se jednalo o posečené louky). Není to tak dávno co expremiér Zeman hodlal vyvlastnit soukromý pozemek, aby upřednostnil zájmy soukromé firmy. Jako za bolševiků pod jejichž křídly se ČSSD taková léta skrývala. V jak ostrém kontrastu je ochrana louky proti akcím typu „počítání miliónů“, „uklouznutí“ kolegy Grosse s manželkou a stále častějších faux pas politiků i policie. Nádherným příkladem bolševizace ČSSD je Bublanovo prohlášení o potřebě změny shromažďovacího zákona. Především ti nad třicet pamatují, co to znamená!
Velmi si vážím občanů, kteří demonstrovali proti zvůli vládnoucí strany. Po patnácti letech alespoň částečka národa povstala bez výzev a domluv a vyrazila do ulic. Jen houšť a více. Účinný způsob jak sdělit partě diletantů ze Sněmovní ulice co si o nich národ myslí. I když – většině je to stejně jedno – ONI totiž slouží pouze svým prkenicím.
Nejtrapnější je ovšem závěr víkendové akce, kdy politici a hrdinní ochránci pozemků poukazují na „nepořádek“ po bitvě. Ptám se: „Nedali jste uklizečům taky do držky?“

P.S. Upozornění pro nenávistně zaslepené! Pokud pozorně sledujete tváře, vystupování a vyjadřování účastníků CzechTeku 2005 zjistíte, že se nejedná o bandu narkomanů, alkoholiků a chuligánů. Stály ty louky za lidský život a desítky zraněných? Setkání dechovkářů by určitě tolik nepopudilo.


Komentáře čtenářů

Jméno: Email:
Nadpis:
Komentář:

Vulgární a urážlivé reakce budou redakcí smazány
Kontrolní otázka proti spamovacím robotům:
Jaký je součin tří a čtyř? 

Reakce k článku


Od: Martina Bittnerová - 2.8.2005 - 8:40

Takže jiný pohled:
1. novinám po profesních zkušenostech s novináři z druhého břehu nevěřím ani slovo (obzvlášť MF DNES a deníky Bohemia jsou špatně dělaný bulvár), takže v celé věci mi chybí střízlivé komentáře a hodnocení, nikoliv emotivní výlevy absolventů žurnalistiky.
2. Můj vztah ke komunistům je pohrdavý, nicméně tohle mi nepřipadá jako odznak bolševické zvůle, tady se stále mluví o demokracii a svobodě, ale moje svoboda končí tam, kde začíná toho druhého jedince, na to nějak milí technaři pozapomněli.
3. je zajímavé, že si podobný nepořádek nejedou dělat za hranice naší země, já se velmi obávám, že v takovém Německu, či Rakousku by prostě neuspěli vůbec...
4. až si milí technaři akci zorganizují jako to dělají pořadatelé všech rockových a jiných festivalů, nebudu mít námitku proti
5. poslouchat několik dnů a nocí duc duc duc, aniž bych se ve svém bytě/domě mohl pořádně vyspat, zvlášť když chodím do práce, je skutečně na pěst...

Od: Pavel Jelínek - 2.8.2005 - 9:46

Rozlišujme, po bitvě každý generál.

S akcemi toho druhu byli vždy problémy a jestliže se pořadatelé nechtějí ( ne neumí ) poučit a myslí si, že pár hodinami před akcí postaví díky podivně nedomyšleným zákonům policii před hotovou věc, pak tam je příčina. To vše ostatní jen důsledek.

Ty tisíce mladých lidí i policisté jsou jen oběťmi situace, do které je vehnaly špatné zákony a ještě neodpovědnější dobrodruzi-organizátoři.

A také, prosím, vezměte do úvahy oprávněné zájmy majitelů okolních pozemků. Těch řekněme pět lidí, zemědělců a možná pár desítek venkovanů, co se pár dní nevyspí a mají strach, že jim nějaký feťák něco ukradne, tak ti mají menší šanci na obhajobu než dav tisíců

Ti mladí lidé mohli včas odejít. Zásah policie se nekonal hned, měli hodinu či dvě ultimátum. Rozumní odešli. Co víte o tom, kolik mezi zbytkem bylo agresívních rváčů či zfetovaných jedinců. Nemuselo jich být mnoho, ale tito jednotlivci v davu znamenají mnoho.

Ty demonstrace mladých lidí v Praze a jinde hodnotím nicméně dobře. Ti lidé protestují v dobré víře, že se stalo něco špatného. A nejdůležitější v tomto momentu pro mne není, zda mají pravdu, ale odvahu a chuť vyjádřit názor. Ale to je něco jiného, než neodpovědně zorganizovaná akce. Rozlišujme příčinu a důsledek.

Já vím, že těch agresívních je výrazná menšina, ale jsou a toto všechno tvoří pak nešťastný celek.

Jak snadné je být po bitvě generál.

Od: Martina Bittnerová - 2.8.2005 - 14:22

A ještě když někdo neuposlechne výzvy policie, aby vyklidil nějaký prostor, byť se mu to osobně nemusí líbit, tak se nesmí divit, že třeba dojde k lehčí úhoně. Ve státech, odkud oni technaři pocházejí, by si nemohli dovolit neuposlechnout výzvy policie...

Od: Lenka - 3.8.2005 - 8:11

Pane Dolanský,
souhlasím s Vámi.Jsem zvědavá,co a jak se vyšetří.A Bublan,doufám,bude odejit.

Od: Hana Formánková - 3.8.2005 - 9:12

Všech zastánců účastníků technopárty, bych se zeptala:
1. Co práva a svoboda lidí, a nejenom majitelů pozemků, ale i těch, kteřív minulosti museli snášet, nadměrný hluk a nepořádek, který učasnítci technopárty způsobili?
2. Proč neodešli, když je k tomu policisté vyzvali?
3. Kdo zranil policisty -mírumilovní účastnící nebo agresivní útočníci
4. Při minulých tecnohpárty bylo ošetřena spousta předávkovaných drogami a alokholem?
Proč mám doplácet ze svého zdravotníhio pojištění na tyto lidi?
4. Proč nepořádají technopárty v jiných zemích?
Protože tam by s tohle dovolit nemohli, proto jezdí řádit k nám, a je dobře, že jsme jim dali najevo ,že si to líbit nenecháme.

Ze sledování všech tří televizních programů, bylo evidentní, že Nova neobjektivně informovala ve prospěch účastníků tenchnopárty. Zfetovaných narkomanů i útoků na policisty bylo vidět víc než dost. Mezi ošetřenými účastníky bylo také spoutu zfetovaných a nikoliv raněnách ze střetů.
BYLO PROKÁZÁNO,ŽE ÚTOK ŽAČALI ÚČASTNÍCI TECHNOPÁRTY. VŠEM, KTEŘÍ SE JICH ZASTÁVAJÍ VČETNĚ PANA HAVLA, BYCH DOPORUČILA, ABY PŘÍŠTĚ POSKYTLYÏ TĚMTO CHUDÁKŮM, SVŮJ POZEMEK, VEDLE SVÉHO BYDLIŠTĚ.

Od: Hana Formánková - 3.8.2005 - 9:18

Radek
A ještě něco. Opozice toho využila, aby tuhle akci zpolitizovala, protože sebojí stoupající popularity Paroubka a potřebuje ho nějka shodit, a tys jim skočil na špek :-)

Od: Martina Bittnerová - 3.8.2005 - 10:55

Hanko - zcela s Tebou souhlasím, je to politická hra, do níž se zapojila i média. Aby se nezapiojila, když mají většinou zahraniční vlastníky, že... Jak může cizí tisk hájit nějaká práva někoho a svobodu Čecha... To by bylo na delší vyprávění.
Dlouho všichni řvali v miunulých letech, jak to ,že si policie neumí poradit s technaři, letos si poradila a mohou se z toho všichni zbláznit.

Od: Hanka - 3.8.2005 - 11:51

Hana F.
No, priznám se, ze me odradil uz jen nadpis, preci jsem cetla jeste dál, ale vzdala jsem to brzy. Zacala jsem od jiných komentáru, Hanko, líp bych to nenapsala.

Od: Kocour - 3.8.2005 - 14:26

Každý má trochu pravdy
Osobně taky netoužím týden poslouchat řev techna ve dne v noci a mít kousek za chalupou tisíce opilých mládežníků (jen sodovku určitě nepijí). Forma zákroku policie byla ovšem nesmyslná. Proč technaře neprofiltrovali už na hranicích, jako to nedávno udělali s hellangels? A byl klídek. Takhle to opravdu vypadá, že socialisté chtěli názorně předvést vládu silné ruky. Vedle toho bych takto akční policii rád viděl na příštím srazu skinheadů a neonacistů, obvykle maskovaném jako "oslava narozenin". Zde si klidně připlatím na daních na nákup větších a tvrdších obušků na tyto zastánce "národa" (nejjednodušší by ovšem bylo jednou provždy je zašlapat do země).
Douška pro M. Bittnerovou: Když nejste spokojená s články v MFD a pod., doporučuji vám rudé/nerudé Právo. Tento provládní socialisticko-komunistický deník v kauze CzechTek pevně setrvává na straně Paroubka a policejních mlátiček. Budete určitě spokojená. (proboha, co vám ti novináři udělali, že do nich pořád tak šijete? To pracujete na nějakém stranickém sekretariátu?)

Od: Martina Bittnerová - 3.8.2005 - 14:59

Kocour -Nikdo mi nic neudělal, jen vím, co se skrývá za řadou novin a vyprošuju si o to, aby mi bylo doporučováno rudé Právo. Až budete jako já spolupracovat profesně s novináři a budete vidět, jak to zpravodajství vzniká apod...¨, tak si o tom promluvíme.

Od: Martina Bittnerová - 3.8.2005 - 15:00

Kocour- a pokud věříte v objektivitu zpravodajství v této zemi, tak je to odznak jen velké naivity, ale nejste sám, a je to dokladem toho, jak média umí zmasírovat člověka...

Od: Hana Formánková - 3.8.2005 - 20:36

Martina
Absolutní souhlas, Když člověk sleduje zpravodajství na všech třech programech, tak krásně vidí, jak se dá manipulovat s fakty ve prospěch jedné strany, v tomto případě účastníků technopárty.

Od: Hana Formánková - 3.8.2005 - 20:42

koccourr
To je přešně ono, všichni chtějí,aby policie razněji zasahovala, ta se bojí v mnoha případech razatněji zásáhnout, aby ji média a ochránci rádoby lidských práv nesežrali a tahle akce jí dala za pravdu. Když konečně razatně zásáhla, tak z ní dělaj gestapo a z těch kdo porušují zákony, hodné nevinné ovečky.

Od: Martina Bittnerová - 4.8.2005 - 8:16

Hanka a o tom to celé je a to jsem ještě slyšela od informovaných lidí, co mají kontakty ve vysoké politice, že tuhle kauzu jedou média na objednávku. Jak si sama napsala Paroubkovi stoupají preference (toho pána ale já osobně skutečně nemusím, byť mi byl osobně představen) a jaksi pravici tak nějak klesají a tohle se jim hodně hodí do krámu, ale že se k tomu propůjčil i jinak střízlivý Klaus. No nic, je to kalkul.

Od: 3lipy - 4.8.2005 - 10:06

Martina
Máme špatné zákony a tím to je. Policie měla jednat předem, ověřit legitimitu akce...Záběry se zásahu připomínají 17 listopad 89-máme holé ruce a to nás nadzvedlo! Osobně nemusím techno ani Paroubka.

Od: Martina Bittnerová - 4.8.2005 - 11:29

3lipy- hodnocení zásahu bych nechala na ty, kdo tomu rozumí, tj. těm, kteří se zabývají policejní taktikou atd.
No a když milí technaři tajili do poslední chvíle, kde bude akce, tak jak to ta policie asi tak měla zjistit?
Napíchnout se na mobily všem lidem, co poslouchaj techno?

Od: 3lipy - 4.8.2005 - 12:33

Martina
Jako kdybys nevěděla, že jamile se taková akce ohlásí, většinou není povolena. Proč si myslíš, že se staví černé stavby? Po tisíce lejstrech a hodinách strávených na úřadech, ti možná milostivě něco povolí, ale ne to co ty potřebuješ. Pokud chceš oponovat s dodržováním zákonů, tak by je hlavně měly dodržovat naši zákonodárci. Na kom chceš nechat hodnocení zásahu? Na těch co samy zákony porušují? Na rudé vládě?

Od: Hanka - 4.8.2005 - 13:36

3lipy
na kom bys ho nechala ty?

Od: Martina Bittnerová - 4.8.2005 - 13:59

3lipy-předpokládám, že nad policií dlí nějaký orgán, který má právo a odbornost něco takového hodnotit.
Ale pravděpodobně máme plné noviny žurnalistů odborníků na policejní taktiku a taktéž i mezi lidem všeobecným.
Netvrdím, že naše policie je bezchybná a vždy profesionální, ale opravdu v takovýchto případech postupuje podle jasných postupů.
No a je zajímavé, že pořadatelé rockových a folkových festivalů povolení na pořádání takové akce dostanou a jak to, že by technaři nedostali? No oni se o to neobtěžovali se zřejmě ani pokusit.

Od: RadekDolanský - 4.8.2005 - 14:20

ad Martina Bittnerová
ad 1/ Psal jsem všechna média, takže i TV. Je nám všem známo, že i zde lze fabulovat nicméně, že by zrovna o takové "maličkosti" a všechny TV...?
ad 2/ Máš zcela pravdu o smyslu demokracie a zde nemůžu odporovat, poněvadž zastávám stejný názor. Jen jsem si vzpomněl na undergroundové koncerty (uzavřené zábavy), které Veřejná bezpečnost rozháněla zcela stejně. A hlavně, štvě mě, že posekanou louku po které PŘEJDE někdo na místo konání jak Rusi Stalingrad, ale v mnoha jiných případech je soukromé vlastnictví nezajíma. Z tohoto pohledu mi to připadá jako účelová akce a tím pádem taky zpolitizovaná.
ad 3/ Zde máš taky pravdu, ale oni na to mají zákony. Nyní samozřejmě nemyslím jen ochranu soukromého majetku. A my jsme se z toho měli poučit předtím ne potom.
ad 4/ Neříkám ani "Ň"
ad 5/ Stává se to i jinde a řešení je na dlouhé lokte, viz např. nynější problémy s ducducáky na Strahově. A jsme tam kde jsme byli. Jednou to jde a jednou ne. Na to především poukazuje můj článek.

Od: Radek Dolanský - 4.8.2005 - 14:23

ad Pavel Jelínek
Velmi souhlasím Pavle Jelínku, že účastníci ani policisté nejsou viníky. Ano, zákony tedy stát momentálně tedy vládnoucí strany. Jinak na některé poznámky jsem odpověděl již u Martiny.

Od: Radek Dolanský - 4.8.2005 - 14:26

ad Martina II
Martino, ale připadá mi nějak nedomyšlené, že je nenechali odjet - odejít poté co akce začala. Vypadá to jako by si řekli" Nechtěli jste dokud byl čas, tak nyní už to bude s výpraskem. Nevím, je to podivná reakce.

Od: Martina Bittnerová - 4.8.2005 - 14:27

Radek D. no je okurková sezóna, takže se podobného blábolu rádi chytnou a nevěřím, že to nebylo na politickou objednávku... Tady přeci vůbec nejde o nějakou hudbu, resp. milé mladé lidičky, co rádi poslochají techno

Od: Radek Dolanský - 4.8.2005 - 14:31

ad Hana Formánková
Nemyslím si, že bych někomu skočil na špek. Já jsem přesvědčen, že akce byla zpolitizovaná již od Paroubkova výroku "Zakročte razantně." Ale jak se to všechno následně vyvíjí můžeme říct, že pravda bude někde uprostřed. Chyby byly na obou stranách. Nejšťastnějším řešením by bylo aby je obě strany dovedly uznat a nést za ně odpovědnost. A to se nestane ani na jedné straně.

Od: Hana F - 4.8.2005 - 19:56

Radek
NO v tom nevidím žádný zpolitizování, ale spíš odvahu se politicky znemožnit. :-)
Je zajímavý, že v hlavních zprávách se kromě Primy nikde nemluví o tom, jaký bordel vyvádějí účastníci technopárty v Praze. Zahraniční účastníci napadají civilisty, policisty a perou se i mezi sebou s českými technopár´tanami, čímž se potvrdilo, že si sem cizinci přišli vybít agresivitu, což si doma dovolit nemohou, protože by je zavřeli. Jenomže ted se bojí policie zakročit a odnesou to obyčejní lidé. To je důasledek přehnané hysterie, která vypukla v médiiích proti zárkoku policie.

Od: Hana F - 4.8.2005 - 19:58

Radek
Ted bych ten tvůj název CzechTek-bolševická zvůle opravila na CzechTek- agresivní anarchistická zlovůle účastníků tencogpárty. .-)

Od: Hanka - 5.8.2005 - 8:10

Hana F.
Pravda. Tady je to ale známo, ze se muze delat binec, my jsme totiz demokrati. Skoda, ze jen nekde a v necem a u nekoho. Mám pocit, ze kdyby policisté nezakrocili tak, jak zakrocili, ale nechali to vsechno zdevastovat a chabe se bránili, prípadne zranili jeste nejaké místní neúcastníky, byl by tu clánek jako hrom, ze policie nezakrocila a ze nestojí za nic, zrovna tak, jako vláda. Vzpomínám si, jak jsem se kdysi krcila v dopravním prostredku ve meste, kde jsem zila, kde se na chvíli dostal na výsluní fotbal a zrovna jsem chytla vlnu po zápasu se Spartou. Nic moc zázitek, kolik takový dopravní prostredek MHD stojí, se dá obcas docíst na cedulích uvnitr a jak potom vypadal, to si neumí nikdo predstavit. Na jednu stranu se chceme mít dobre, mít to tu hezké a potom tady odsuzujeme nekoho, kdo má zájem to uhlídat. A co vím ze zákulisí, tyhle jednotky jsou dnes uz dobre skolené, úroven se hodne zlepsila (coz taky nekdo nepocituje, kdyz po drsných fotbalových utkáních je klid, to není videt), nevím, verím, ze vedeli, co mají delat, oni v té situaci byli, nikdo z nás.

Od: Martina Bittnerová - 5.8.2005 - 8:26

Hanka- mám stejný pocit- pořád se policii vytýkalo v minulých letech, že nezasáhla, letos zasáhla a můžou se všichni zbláznit. Kdyby ti mladí technaři byli tak mírumilovní, tak proč je tolik zranění mezi policisty? Že by došlo tolikrát k náhodě? Tomu se mi nechce věřit.

Od: Hana Formánková - 5.8.2005 - 11:44

Hana, Martina
Souhlasím s vámi všema dvaceti.

Od: 3lipy - 5.8.2005 - 12:01

Hanka
Pochopitelně že jiná cesta není než to nechat na nich.Ale nemusíme s nimi souhlasit a dát najevo jiný názor, na to máme právo. Kolk špatných verdiktů bylo vyřčeno až na nátlak "obyčejných lidí."

Od: 3lipy - 5.8.2005 - 12:08

Hanka
Oprava: ..ač na nátlak "obyčejných lidí, kteří tomu nerozumí" byly kauzy znovu otevřeny a pravda se ukázala jinde.

Od: Hanka - 5.8.2005 - 15:01

3lipy
No práve. Verím, ze je to lepsí, nez kdyby to soudili lidi. Mám ráda prírodu, hezké prostredí. Takze pokud se nekdo postaral o to, aby se to tu nenicilo, já to beru jako pozitivní. Jsou davy, které se mlátit nemusí, jak psala Martina, ti policisté se asi nezranili sami, ci navzájem. Byla jsem v pár davech, kde si lidi i pomáhali a zranení tam nebyli. Kdo se chová slusne, není bit, já jsem byla ve velkých davech a bita jsem nebyla. Verím zdravému rozumu, ne vzdy tomu, co písí, ci ukazují, média (i kamery si umí vzít na ocko to, co se jim zrovna líbí). Verím, ze se tu nechce ublizovat, vadí mi spís, ze se tu lidem, co to i myslí dobre, házejí klacky pod nohy. Co se pravdy týce, to je kapitola sama pro sebe. Je pravda, nad níz mi zustává rozum stát, ze se neresí, víc, nez nejaká akce.

Od: 3lipy - 5.8.2005 - 17:50

Hanka
Senát dnes posoudil zásah policie jako nepřiměřený a M. Mejstřík vybídl ministra Bublana k odstoupení z funkce. I jemu zákrok proti příznivcům techna připomněl praktiky policie 17. listopadu r. 1989.

Od: martina - 6.8.2005 - 10:37

Senátoři se asi bojí o křesla. Dnes jsem viděla policejní záběry z akce a je to hrůza! Nechtěla bych mít manžela policistu, protože to, co tam ti lidi po nich házeli!
No a tolik zničených policejních aut, to jsou miliónové škody, které zaplatíme My všichni!!!!
Mimochodem podívejte se na pár pěkných fotek:
ahoj, ¨podívej se sem, nechutný:
http://czechfet.ic.cz
Mně osobně z nich bylo špatně!!!

Od: Hana Formánková - 6.8.2005 - 14:59

Martina
No senátoři se předveli,jako poseroutkové. Těm jde o koryta, bylo by obrý kdyby se situace obrátila a oni by se tím u voličů shodili :-)

Od: Hanka - 8.8.2005 - 7:57

3lipy
No jiste. S tím zas nesouhlasím já, ale to je jedno. Ony ty "Bozí mlýny" melou pomalu, ale jiste. Nikomu nic nepreju, ale s takovou, verím, tu bude teprv dzungle. Jen aby casem nebyly na techto stránkách od (jak jsem tu cetla hezké) "zastáncu demokracie" zalmy nad tím, jak nebezpecno tu je, protoze se nekomu blízkému neco stalo. Na muj vkus je skoda i posprejovaných autobusu, natoz neporádku u nás. Ale at si to pak uklízí, kdo chce, ze? My si tím spinit ruce nebudeme, budeme do toho jen kecat. A az to tu bude zdevastované, budeme jen nadávat.

Od: Radek Dolanský - 11.8.2005 - 13:49

ad Hanka 8.8.
Taková jste přesně VY. Jenom kecáte, vytrháváte věci z kontextu a používáte jen to co se vám hodí do krámu. Když mezery ve vaší kritice (komentáři) zkritizuje, vůbec nedovedete zareagovat (spíše nechcete neboť byste musela uznat svou neschopnost rovného dialogu) a začnete blábolit o něčem úplně jiném. Jako bychom to o vás již nevěděli. Nicméně nezoufejte. Takových jako vy, je plná vláda, parlament i senát. Vyjadřují se úplně stejně.

Od: Hanka - 11.8.2005 - 13:56

Radek Dolanský
Oh, Radku, ted jste mne fakt ranil...

Od: Martina Bittnerová - 11.8.2005 - 14:26

Radku, nezlob se, ale nevím, proč jsi takhle vypálil vůči Hance! To je tak trochu nehodné galantního chlapa, ne, copak musí být kařždý chlap na netu poloviční hulvát?
To si Hanka nezaslouží, řekla jen svůj názor! A že Ty jsi proti zásahu je ok, stejně jako řada lidí ho obhajuje!!!

Od: Hanka - 11.8.2005 - 15:43

Martino,
dekuju za zastání, já to neberu nijak zle, vsak si taky umím pekne zarýt, vsak vís a dulezitá je odolnost a tu my, baby tady máme, co? Já te povazuju nejen za silnou (jak jsem tu dnes psala, nikdy jsem te nevidela, ale tak nejak si te predstavuju, presne s tou noblesou a to uz je bez rypancu), ale taky dost chytrou.

Od: Hanka - 11.8.2005 - 15:44

Martino,
ne "dnes psala", ale CETLA, opravuji

Od: Radek Dolanský - 12.8.2005 - 12:11

ad Martina Bittnerová
Jestli sis nevšimla nejsou to jen chlapi, kteří se na netu chovají ať už jako poloviční nebo celí hulváti. Anonymita umožňuje řvát i zbabělcům, kteří si jinak dovolí zařvat jenom v davu. Všiml jsem si, že je to už podruhé, kdy na můj obecný komentář odpovídáš feministicky zaměřeným pohledem. Přesto, že jsi posledně tvrdila, že máš chlapy ráda.
Na Hanku jsem nezaútočil, jen jsem konstatoval, že její komentáře jsou od doby, kdy vytrhávala věty z kontextu a nedovedla reagovat na své vlastní nedostatky jen se rozplývala nad chybami těch ostatních u mého článku DOBŘE OZVUČENÁ NAHRÁVKA, PERFEKTNĚ ŽIVÉ PUBLIKUM úplně stejné, tedy o ničem. I kritika by měla být konstruktivní. Jinak je to jako ve sněmovně.
Já jsem nazval svůj článek CZECH TEK - bolševická zvůle. Nešlo mi až tak o to na kterou stranu se přikláním, ale o politiku a jednání politiků a státních orgánů v republice, která si říká demokratická a systém právní. A nejde mi o přirovnání k roku 1989, ale více a více zpět. Proto jsem to všechno dění nazval bolševickou zvůlí. Dneska spousta lidí řekne:"Výborně, tak na ty feťáky a narkomany." Ale tam byli i normální lidé (jsem přesvědčen, že v naprosté většině). A takhle o protestech psali i komunisté. "Byla to tlupa chuligánů v riflích a s dlouhými vlasy." A lidi jim to spolkli stejně jako dnes. Je lehké hodit kamenem...

Od: Hanka - 12.8.2005 - 14:56

Radku,
Vyrizování úctu, hned jsem si to myslela. Jak jsem psala, nekdy ráda rýpu a vy jste presne ten typ, co se k tomu hodí. Já vám ale musím lezet v zaludku, co? Ze si to tak krásne pamatujete. Jinak je mi opravdu jedno, co si zrovna vy o mne myslíte, já se spís bavím temi vasemi pravdami a jasnými závery, které informují tak maximálne o vasem názoru. Vy se musíte hodne rád císt a posluchat, co? Tak uz na mne zapomente, takovéhle cerné vzpomínky nicí zdraví.

Od: Martina Bittnerová - 12.8.2005 - 15:24

Radek Dolanský - no mě dokonce nepřišpendlíš hrůzou s tím, že mě nařkneš z feminismu, můžeš mě nařknout z čehokoliv, ale jsem vše jen ne zakyslá opuštěná stará panna, která bojuje za imaginární práva ženy.
Celá akce CzechTek byla politicky zneužita a pokud se mi někdo rozhodne podsouvat, že zájmová skupinka lidí, která sebou na akce tahá dlažební kostky, plynové masky a bůh ví co, jsou ti, kteří ochrání a zajistí demokracii v této zemi, tak se musím OD SRDCE A Z HLUBOKA ZASMÁT.
Ŕekla jsem to už jinde, bohužel naše média nejsou schopná podat nám nezkreslené informace, z těch důvodů se držím svého názoru, že zákrok byl oprávněný, a o jeho síle - to ať hodnotí lidé, kteří na to mají kvalifikaci, NE JÁ, TY A KDOKOLIV TADY.
A slučovat CzechTek s nějakou dobou před listopadem, nebo listopadem samotným, je absurdní, hloupé a nanic.Už jen čekám, až někdo přijde s porhlášením, že je to jak,když nám sem přijeli tanky z Ruska,...

Od: Martina Bittnerová - 12.8.2005 - 15:28

Samozřejmě přijely tanky...

Od: M.Novák - 15.8.2005 - 14:32

Trochu jiný pohled
Tak buďme velkorysí,umožňujme jim to a za chvíli k nám s nimi budou jezdit i teroristé. V takovém davu se každý ničema schová a na to oni spoléhají.
Odsoudit by se měly pouze excesy a to na obou stranách a nekritizovat policii jako celek.Že ani mezi českými technaři nejsou žádní beránci dokazují posprejované budovy při protestních akcích v Praze.
Další věc,která mě zaráží, je co je to za rodiče,kteří pustí nezletilce na party která má trvat celou noc a další dny?Existuje přece paragraf „Mravní ohrožování výchovy dítěte“
a toho se tito rodiče dopouštějí.Technaři z nich na protestních akcích na transparentech dělají mučedníky – „Nebijte děti“.
Takovéto neohlašované a utajované akce jsou nezákonné a rozumný člověk je nemůže
schvalovat.
Na stadionech při fotbalových utkáních policisté zakročují rovněž rázně a nikdo se nad tím nepozastavuje.Rowdie jsou stejní jako někteří technaři.Ti nejdou za zábavou jako je hra nebo muzika a tanec,ale ti se jdou na stadiony a na party vyloženě vybít.
Toto by měli všichni politici včetně pana prezidenta Klause a exprezidenta Havla uznat.
O tomto víkendu probíhala velká párty s tisíci účastníky na Táborsku a vše bylo v pořádku.
Policie zde pouze dohlížela.Proč se takto nechovají organizátoři Czechteku?

Od: karelll - 21.8.2005 - 14:07

Haha teroristi :))))
To jsem se srdecne zasmal:))
No kdo chce psa bit, hul si vzdycky najde.
(pes=technari)
(hul=terorismus)

Od: Petr - 12.3.2006 - 22:47

Hledám
Přátelé.Kde mužu na netu sehnat záběry z 17.listopadu 1989 a MMF? Díky moc

ISSN 1802-2863 . RSS . Tiráž

Copyright © 2001 - 2019 Rozhledna.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.

Redakce, Reklama - Podmínky a právní omezení - Registrace

Vygenerováno za 0.3854 s