Nejste li zaregistrováni, můžete tak učinit zde, nebo si můžete nechat zaslat zapomenuté heslo

Jméno:

Heslo:
 

 ISSN 1802-2863 . Tiráž ...  Dnes je  pátek 19.4.2024, svátek má Rostislav 

Hledej

Sociální sítě



Webmagazín na Instagramu
Webmagazín na X Twitteru

Spolupracujeme

www.bioscop.cz

www.bontonfilm.cz

www.botanicka.cz

www.divadlodisk.cz

www.divadlonavinohradech.com

www.divadloviola.cz

www.dokoran.cz

www.hostbrno.cz

www.jota.cz

www.knihykazda.cz

www.literarnistrom.cz

www.mestskadivadlaprazska.cz

www.ngprague.cz

www.supraphononline.cz

www.svandovodivadlo.cz


Po Savkovi přejmenovali město!

17.01.2006   Pavla Králová   Hudba   Zobraz článek ve formě vhodné pro tisk

Po Savkovi přejmenovali město!Tomáš Savka se narodil v Horním Slavkově, kterému se po jeho účasti v prvním ročníku Super Star začalo s nadsázkou říkat Horní Savkov. Soutěžil s číslem 3614 a nakonec se umístil na čtvrtém místě. Od začátku působil dojmem slušného chlapce s dobrým vychováním, hudebním sluchem a hlasem - co si budeme namlouvat - někde v lepším průměru. Nejvíce se Tomášovi líbilo ve swingu, ale nepohrdl ani písněmi Robbieho Williamse a tak si také na krátkou dobu vysloužil pověst „českého Robbieho“.

Opravdovým vyznavačům Robbieho musely Tomášovy snahy o jeho napodobení přijít trapné, nebo alespoň směšné. Vždyť před nimi stál ještě donedávna absolutně neznámý mladík odněkud ze západních Čech, snažil se ze sebe vydolovat to nejlepší a tvářil se - mírně řečeno - dost ambiciózně a sebevědomě. Právě Tomášovo sebevědomí mi vždy přišlo dosti zarážející. Jaký k němu měl důvod? Je nezpochybnitelný fakt, že zpíval rozhodně lépe než Standa Dolínek, který si na porotu i diváky vymyslel, nutno přiznat, šikovný trik - naučil se zazpívat bolestivou a krásnou písničku „Killing Me Softly“ a tou nás všechny dostal (nebo chcete-li, jemně zavraždil). Pomyslnou odměnou za tento nedůstojný podvod celého národa, který, když Standu konečně slyšel zpívat jinou skladbu, pochopil zradu, byla snad Dolínkova reklamní kampaň k dětské nahrávací soupravě s mikrofonem. Až příliš pozdě si uvědomil, jak se ztrapnil.

Tomáš bral od začátku svůj úkol úplně z jiného konce. Chtěl se někam posunout, něco dokázat , a možná - bohužel pro něj - tuto svoji touhu neuměl dost dobře skrýt. Jeho přítomnost má pro mě jedno velké plus - Tomáš totiž doopravdy zpíval. Bůh mu sice nenahrnul do krku zlato lopatou jako Martině Balogové, nýbrž ho tam nasypal kávovou lžičkou - ale i s tím málem se dá dále pracovat. A to si Tomáš moc dobře uvědomuje. Jeho zpěv si se záležitostmi srdce (ne lásky, ale citu k opravdovému umění a touze po vyjádření skutečně hlubokých a cenných věcí) jaksi nedokážu spojit (a snad je to v Tomášův prospěch a jen můj problém), jeho dosavadní tvorba mi rovněž nikterak blízká není, ale upřít se mu nedá jistá řemeslná zručnost. Nebo alespoň - touha jí dosáhnout.

Debutové album nazvané „Já si tě stejně najdu“ obsahuje 12 skladeb. Vyšlo 15.11.2004 a už na křtu (jak se Tomáš hrdě chlubí na svých stránkách) bylo „zlaté“, 4.12. pak dokonce „platinové“. Texty jeho písní z dílny skupiny autorů mi přijdou jako z éry přeslazených boybandů á la Lunetic, dívčího deníčku nebo choromyslné hlavy některého z příslušníků „Hvězdné pěchoty“. Cituji text třetího songu s názvem „Kde jsi ty?“: „Někdy člověk řekne něco, co vůbec nechtěl říct... Někdy člověk řekne málo, když měl říct víc... Tak proč nejde vrátit čas nazpět... Proč mi jde hlavou těch pár vět... Prosím tě nastokrát... Odpusť mi mám tě rád... Musíme teď se dát... Na cestu jen svou…V podobném duchu se nese většina písní. Z řady vybočuje Tomášova legendární „We Are The Champions“ a pak česká verze hitu „Fuck It“. Musím se ale přiznat, že jsem od Tomáše ani nic moc jiného nečekala. Asi navždy pro mě zůstane tím vzorným klukem odvedle, co radši vsází na jistotu, pohybuje se v klidných, ozkoušených vodách a „ikonám“ našeho showbussinessu se prostě klaní.

Pomyslnou díru v trhu se mu ale nejspíš daří zaplnit, v roce 2004 se v anketě Český slavík umístil na 9. místě s počtem 9394 bodů. Před ním se z chlapeckých Super Star umístil už jen Sámer Issa na 6. místě s 15921 body. Snad ani nemusím připomínat, že tato anketa ale soutěží ve zpěvu nebo snahou o poselství či vyzdvižení kvality snad ani nikdy nebyla.

Tomáš se ale nevěnuje jen svým deskám. Účinkoval v muzikálech Miss Saigon a Bídníci. Taky se rozhodl dále studovat - a to na konzervatoři Jaroslava Ježka a jak píše ve vzkazu svým fanouškům, je jednou z jeho letošních priorit právě dokončení prvního ročníku této školy. Má už vlastní kapelu - se spolužáky z konzervatoře a jelikož má údajně rád swing, podnikl v loňském roce rovněž swingové turné s Big Bandem Felixe Slováčka.

Druhé sólové album s příznačným názvem „Neslibuju modrý z nebe“ vydal Tomáš 3.10.2005. Chtělo by se vykřiknout: to jsme si všimli, Tome a dodat, že modré z nebe poslech jeho alba rovněž nepřináší. Album obsahuje 11 skladeb a myslím, že ocitování textu jedné z písní (Mě to nebaví z dílny Zdeňka Bartáka a Marka Liberta) mluví opět za vše: „Pohledy krásnejch žen, nejednu já z nich měl. Mě už to nebaví. &Sperky a levnej smích, pod kůží vžitej hřích, mě už to nebaví, prostě nebaví.“ Tupé, tupé, tupé.

Tomáš Savka představuje klasický střední proud, snaží se nikoho neurazit, dokonce si i najde své obdivovatele (spíše tedy obdivovatelky), ale řekněte upřímně - věděli jste, že vydal další album? A máte jednu z jeho nahrávek doma ? Alespoň vypálenou? Není nakonec právě Tomášova snaha neurazit dokonale urážející?

Odpověď Tomáše Savky kritikům jeho alba:

http://www.neraweb.cz/index.php?stype=all&id=3860

 

 

Zdroj fotografií: www.osobnosti.cz




Komentáře čtenářů

Jméno: Email:
Nadpis:
Komentář:

Vulgární a urážlivé reakce budou redakcí smazány
Kontrolní otázka proti spamovacím robotům:
Jaký je součin tří a čtyř? 

Reakce k článku


Od: Lenka - 17.1.2006 - 15:03

Bohužel jste nám svým článkem neřekla nic nového, všechno jsem to už kdysi četla na www.tomino.cz
Jediné, kam jste se zřejmě nepodívala, jsou alespoň ukázky z Tomášovy druhé desky. Samozřejmě, že se nedá očekávat, že deska se bude prodávat lépe než ta první - fenomén SuperStar už vyprchal, ale očekávala bych od Vás alespoň laický pohled na písně jako takové. Neslibuju modré z nebe je z mého pohledu daleko vydařenější deskou a není Tomášovou chybou, že jeho vydavatelská firma neudělala v reklamní kampani žádný posun. Jako ostatně to nedělá u žádné ze svých vydávaných desek - bohužel to EMI ještě nepochopila, že je to nutné možná víc než dobrý zvuk na desce v dnešní době. Nemohu se zbavit dojmu malé hořkosti ve Vašem článku, jen nevím proč? A mimochodem: Horní Slavkov ani Savkov neleží na Moravě, ale u Karlových Varů, o klukovi z Moravy tedy nemůže být řeč, to si asi pletete s Petrem Bendem nebo již Vámi zmiňovaným Dolínkem :-)


Od: kačka - 17.1.2006 - 15:36

Hovadina
Tento článek je naprostá kravina, a člověk který ho psal je slepí a hluchý.Tomáš je dobrý zpěvák.


Od: Andrea - 17.1.2006 - 16:06

Nevím co tím to článkem chtěl někdo říct. Evidentně asi Tomáše moc nezná když řekne že pochází z Moravy...


Od: Andrea - 17.1.2006 - 16:07

Tudíž by si neměl dovolit ho pomlouvat když o něm zřejmě "hovno" ví...


Od: Pavla Králová - 17.1.2006 - 16:43

Dámy, za chybu s Moravou se omlouvám, ostatní zpět nevezmu. Je to můj názor.


Od: anonym - 17.1.2006 - 16:48

Jo a je to tvůj blbí názor


Od: Pavla Králová - 17.1.2006 - 17:28

Ano...názory jsou totiž pouzé dobré a nebo špatné. Termín jiný se pro ně zásadně nepoužívá. V přívlastku se zde ale nepíše měkké i..to jen tak na okraj.


Od: lucík - 17.1.2006 - 18:04

Paní Králová, to mě teda hrozně mrzí, že ste si neposlechla Tomáškovo cédo a hned soudíte :-( Kdybyste si ho aspon jednou poslechla, tak byste tenhle článek vůbec takhle nenapsala. to vám zaručuju Protože Tomáškovo hlas je fakticky moc krásnej a já si ho pouštím každej den. Tom je boží a to mi nikdo neveme ani vy NE - čus bus Lucík


Od: smallbigowski - 17.1.2006 - 18:10

Kde je chyba?
Autorka by se měla omluvit........Moravě, možná že není dobré utrácet čas tím, co už je dávno rozměněno a utraceno, svůj k svému, "..ovno ví" a "slepí a hluchý" k Savkovi, autorka k tomu, co míří dopředu. Není Savka ani tak hrozný tím, co dělá, on nic jiného neplánoval, tak bychom neměli nic jiného očekávat, ale opravdová hrůza jde z jeho výkonu ve Stabat Mater, vyhledat a shlédnout jen na vlastní nebezpečí...


Od: Eva - 17.1.2006 - 18:18

Naprostý souhlas s autorkou článku
A recenze Tomášova alba a vůbec jeho styl vystupování jí dávají zapravdu:-( Jestliže jsem si kdysi myslela, že sem Tomáš přinese něco nového, a to i co se týče kvality, tak jsem se šeredně zmýlila...naštěstí nás nikdo nenutí tuto hudbu a její mdlou prezentaci poslouchat - díky Bohu...


Od: Honza - 17.1.2006 - 18:59

nevím, co si řeší Eva za mindrák, ale Tomášovo deska je good!! A trapná Pavla Králová, která není hudební kritička a snaží se kritizovat muziku, no to už je trochu mimo mísu. Měkké a tvrdé I/Y to asi není v tuto chvíli to podstatné. Chápu i ty pravopisný chyby - ty jsou z rozčílení nad článekm o ničem. Sorry ale PKL si jen přihřála polívčičku nad negativním postojem SS v médiích




Od: Lion438 - 17.1.2006 - 19:08

Můj názor
Milá paní Králová, k vašemu článku mám rovnou několik výhrad. Za prvé. Píšete, že mám Tomáš spoustu obvivatelek, já sám jsem mužského rodu a pár jich ještě znám. A pak dále k těm textům, jak píšete, podle mého názoru nejsou tak hrozné jak tvrdíte a pokud ano nejsu o nic horší jako texty některých jiných zpěvákům, o kterých tu píšete vcelku obstojně. Jsou to úplně normální texty a garantuju vám, ýe naše popová scéna jich má mnohem víc. Můj názor je ten, že zpěváka nedělají písničky, spusta lidí si nic takového neposlechne jen proto že to neni jejich styl, a ne proto, že by zpěvák píval špatně. Zpěvákovu pověst dělají většinou takovéhle články, čím více je méně oběktivních článků, tím víc neobjekvní ty další budou. Tomáš má určitou pověst, tu mu udělal bulvár a pár recenzí, od té doby už by nikdo ani nečetl nějakou pochvalnou recenzi na něj, všichni si raději přečtou to špatné a to popuzující, aby si mohli přisadit. A teď poslední připomínka, mám oboje originální desky Tomáše Savky, znám ještě několik lidí z mého okolí, co jí mají taky a co jí mají vypálenou. I se samotným Tomášem se znám osobně a určitě to není ten stále sebevědomí kluk nebo namyšlený. Doporučuji se s ním nejdřív setkat a promluvit si, než bude někdo o něm něco prohlašovat. Toť vše doufám, že mi odpovíte. Nashle


Od: Jana - 17.1.2006 - 19:49

Domnívám se, že každý má právo na svůj názor. Máte ho i vy, čtenáři, a nikdo vás za to neuráží. Že autorka není kritička, neznamená ani že je blbá, ani že má nesprávný názor. Vy také nejste hudební kritici - a věřím, že ani ti by se tak docela neshodli.


Od: Honza K. - 17.1.2006 - 19:58

Souhlasím s článkem ačkoli se přiznám, že ani jednu jeho desku jsem neslyšel - ale na Kameňák se také dívat nemusím a zhruba tuším, o co jsem přišel..
Naprosto souhlasím zejména co se týče textů české pop music - to jsou někdy opravdové skvosty, člověku se nad tou bezduchostí až ježí vlasy - a stejně tak nad s prominutím vyblitostí 99% českých rádií (které hrají všechny ty samé sr*čky).
Savka umí (možná) zpívat, ale nemá za sebou nic, jeho písničky mu napíše někdo jiný a on je zpívá - tak jako to má spousta lidí v "šoubyznysu"... Dobrá muzika je něco jiného - kapely, které na sobě léta pracují, začínají pěkně od klubů, slávu si vyjezdí, mají co říct a nemají se za co stydět... Nikdo o nich nemůže říct, že by šlo o marketingový produkt s cílem zaplnit díru na trhu a vydělat peníze.


Od: Honza K. - 17.1.2006 - 20:00

PS: Jen víc takových článků..


Od: Andrea - 17.1.2006 - 20:01

Naprosto souhlasim s Lion438! otázka pro něj: ty se s nim osobně znáš??? já chci taky :-)


Od: Andrea - 17.1.2006 - 20:24

a hele Eva krleš..ta aby se nepřidala..ta musí bejt všude kde je někdo proti Tomášovi...asi nemá co dělat


Od: Lion438 - 17.1.2006 - 22:03

Aha
No tak tady to je, psala to 16 ti letá a dokonce i sámerovka, nechci nikoho obviňovat s nepodloženými důkazy to ne. Já ani tak nějak nic nemám proti názoru který každý z nás má. Mám jen něco proti těm usuzováním "paní" Králové. Taky nemám pár zpěváků rád, ale takhle bych to nepublikoval. No tu ž je je jedno shrnul bych to asi tak, že tom si své publikum určitě najde a nacházet bude dál. Pěvně věřím tomu, že lidi budou měnit postupně názor, po té co Toma lépe poznají. Dokaď budou ty, co se neradi přesvědčují o skutečnosti, budou tu i takovéhle články. Jinak teď mě ještě napadlo, jak sem tak četl ten konec, jak autorka píše, že: Jestli někdo vůbec ví, že vydal desku. Tak bych chtěl dodat, že to ví ten, který to chce vědět a ne, že by o tom někdo neslyšel

P.S. - Pro Andreu, to si piš, že znám, je super, napiš mu maila a nebo vyraž na jednu z jeho akcí, třeba na muzikál a poznej se s ním naživo, a pak budeš moct s čistým svědomím psát to, co já.


Od: Renata - 18.1.2006 - 7:49

Tomáš mi je sympatický, ale zatím mě nijak nepřesvědčil.... Uvidíme, co bude dál....


Od: Bety Zelená - 18.1.2006 - 9:53

Bety
Musím samozřejmě reagovat na tento článek.Jsem fanynka Tomáše a myslím, že tohle jen opětovné pošpinění někoho,kdo je někomu trnem v oku.V tomto případě jedné z fanynek Sámera Issi.Tímto je řečeno absolutně vše.Tomáš je konkurence pro Issu a je nutné od fanynek Issi,aby za svého miláčka bojovaly.Tento článek je zase jen výplod zla a "kopání kolem sebe".Je to stejný postup jako to dělají laciné a ulhané bulváry.Tomáš zpívá velmi dobře,to nám dokázal v Superstar,když vystřihl swing,že zírala i porota "s otevřenou hubou".Při tomto zpěvu se jasně ukázalo,kdo na zpěv z chlapců v Superstar má a kdo ne.Kdo má v sobě rytmus,čistý zpěv a kdo umí jen ječet,jak si to žádá dnešní doba.Tomášovo desky mám obě a když je slyšeli ostatní lidé (pracuji s mnoha lidmi),tak jí chtěli vypálit.Jeho zpěv i texty jsou lahodný uchu a český písničky by měly hrát v českých rádiích víc než cizí.Toť můj názor a nikdo mi neveme to,že Tomáš je vynikající v různým směrech hudby.


Od: Hana Formánková - 18.1.2006 - 9:56

Upozornění šéfredaktora
Redakce si vyhrazuje právo mazat všechny komentáře, které obsahují vulgární slova. Nesouhlas s článkem či autorkou se dá vyjádřit i slušně. Pokud by se zde, ještě v některých komentářích objevily vulgární slova. budou komentáře smazány.


Od: Zdenča - 18.1.2006 - 10:40

Tak nevím.....
Zdravím všechny.... Jsem ráda, že se objevil článek o Tomáši Savkovi, ale možná utíká trošku jiným směrem, než by bylo dobré.. Nevím, ale mě osobně se zdá, že Tomáš se chvilinku trošku sebevědomě možná tvářil, hned jak však poznal, kde se ocitá, jak a proč, myslím, že se z něj stakl fajn kluk... Tohle si myslím třeba i o Šárce Vaňkové, která koukala na hodnocení poroty celkem dost nenávistně a pohrdavě, což Tomáš nikdy nedělal a jejich kritiku přijímal jkako rady do dalších kol... A teď mi Šárka přijde docela v pohodě, akorát už jí není moc vidět, zatímco Tomáš se uchytil velmi dobře, pracuje mezi kvalitními lidmi, má spolehlivého manažera a vvydal, řekla bych, že śpěšně dvě desky...Kdyby úspěšné nebyly, určitě by se jich neprodalo takové množství. Já osobně mám doma také obě desky v originálu. Nikomu nic nevsugerovávám, každý má na Tomáše jiný názor, ale tohle si myslím já, mám ho ráda a také ráda jsem, že se na naší scéňě objevil a zatím i docela dobře uchytil!


Od: Darja - 18.1.2006 - 11:20

Nechápu vůbec poslední větu - ještě k tomu tučně vytištěnou. Čím vás vážená dámo Tomáš urazil? Tím že je? Tak na to si asi budete muset zvyknout.
Pro šéfredaktora - vulgární výrazy nejsou jen sprostá slova. V článku se to vulgaritou jen hemží, tak se nedivte, že odezvy jsou i hrubšího zrna.


Od: Hana Formánková - 18.1.2006 - 13:42

Darja
Vulgární - sprostý, hrubý, prosím nepletťe si vulgaritu s negativní kritikou.
A ničemu se nedivím, jen upozorňuji na pravidla Nerawebu.


Od: sebekritik - 19.1.2006 - 12:50

myslím, že kritické články by měli psát kritici, nebo alespoň lidé, kteří už mají kus živoat za sebou, nějaké zkušenosti a rozumí problematice. Nevím, proč jste k tomuto článku nedali aspoň ten rozhovor, který jste dali sice správně do rubriky rozhovory, ale jakoby jste ho schovali, aby tenhle článek vyzněl pro Savku špatně. Rovné šance pro všechny - to přeju i vašemu webu


Od: Hana Formánková - 19.1.2006 - 13:43

sebekritik
Ale proč ta cenzura, každá generace má právo vyjádřit svůj názor. Nezpívají zpěváci především pro lidi?
Nemají tudíž oni největší právo vyjadřovat svou kritiku?
Navíc autorka rozhodně do dané problematiky zasvěcená je.

Co se týče toho rozhovoru, tak ten by sem nešel dát, ale odkaz na něj ano, což jsem právě učinila. Musím sebekriticky přiznat, že mě to nenapadlo, díky za radu.


Od: Eva (pravá krleš) - 19.1.2006 - 17:20

Příspěvek od Evy (krleš)
Jen aby nedošlo k nedorozumění - příspěvek ve 20:01 s názvem Eva Krleš, kde zvu autorku článku na samerissa.com, není ode mě - zřejmě se za mě vydává nějaká savkovka, která opět nevydýchala kritiku (jinak pro příště - je mi 23;-))


Od: Andrea - 19.1.2006 - 18:22

Pro Evu krleš: A mohla bys mi říc proč by to někdo dělal? Kdo ti má věřit že tys to nebila? Tvímu chování to odpovídá.... A jenom pro informaci my nejsme savkovky ale savčata:-)


Od: Eva (krleš) - 19.1.2006 - 18:53

Pro Andreu
Tak to se omlouvám za nepřesné označení:) Věřit si můžeš čemu chceš - jestli myslíš, že ten dementní příspěvek od "16leté sámerovky, která nabádá autorku článku, aby šla na samerissa.com", je ode mě, tak si to mysli. Na takovou úroveň bych se fakt nesnížila - podívej se, co to je za blábol! Jinak v ten den a v tu dobu jsem na netu vůbec nebyla - nemám k němu normálně doma přístup, což ti budu dokazovat těžko:) Na Tomáše občas svůj názor vyjadřuju a po jedné slušné kritice na tomino.cz mi byl všetečným webmasterem zablokován přístup, takže tuším, odkud vítr fouká...vím moc dobře, jak je jednoduché se na netu vydávat za někoho, kým nejsi, měnit nicky, abys někoho poškodila atd. Za sebe jen říkám, že mám čisté svědomí a niky jsem se k ničemu podobnému nesnížila a ani tak nehodlám činit - moje názory si vždy píši pod mým nickem, který si velmi rád někdo občas vypůjčí, že...No doufám, že tě - milé savče - tato odpověď uspokojila.


Od: Eva (krleš) - 19.1.2006 - 18:54

Ještě pro Andreu
To, že jste zřejmě "savčata" jako mláďata, a ne savkovky ala ženy, mi došlo i z "Tvího" a "nebila" - ale nic ve zlém:)


Od: Lion438 - 20.1.2006 - 9:05

Pro Evu
Tady Evo nikdo nepsal, že by Tobě mělo být 16 ale té autorce, co psala článek.


Od: Danulinek - 20.1.2006 - 10:46

Krásný článek
co na to říct já jsem spokojena s článkem;)))


Od: Lenka - 20.1.2006 - 11:53

pro Hanu Formánkovou
Máte určitě pravdu, že každý má nárok vyjádřit svůj názor, ale pokud chce psát veřejný článek, měl by být objektivní, materíály by měly být pečlivě prostudované a ne jen vlézt na cizí web, opsat s ironickým podtextem, co tam je napsané a na závěr ještě napsat, že Tomáš Savka představuje klasický střední proud - z toho je naprosto evidentní, že pistelka Pavla Králová není zasvěcená do hudby středního proudu a ani do hudby z desek Tomáše Savky. Střední proud je široký pojem, dá se do něj schovat ledacos, ale zrovna Neslibuju modrý z nebe tedy opravdu NE.
Děkuji za odkaz na rozhovor resp. 5 odpovědí Tomáše na 5 otázek nikoliv však kritiků, ale Vaší externí pracovnice Pavly Králové - nezlobte se ale za kritičku ji nepovažuji.


Od: Dita - 20.1.2006 - 12:58

Savka a Issa
Tady píšete ,že Savka je konkurent Issy,není každý dělá něco jiného a jinak oba to mají těžké,oba dělají chyby,oba někdo má rád,někdo ne,tak už těch dohadů nechte,oba mají své přednosti i zápory,mě více oslovuje tvorba Issy,má zajímavou barvu hlasu,slušný rozsah a umí své písně podat,Ale Tomášem kvůli tomu nepohrdám i on má pro někoho své kouzlo,a tak to má být,je dobrý zpěvák


Od: Zdenča - 20.1.2006 - 13:15

Tomášovo vyjádření
Kdyby ste někdo měl zájem přečíst si, co si o tomhle článku myslí Tomáš sám, navštivte www.tomino.cz Úplně vlevo je Tomášovo vyjádření....


Od: Andrea - 20.1.2006 - 13:35

Pro Evu krleš: Jo tvoje vyjádření je dostatečný...ale myslim že je dost ubohý mluvit tady o pravopisu o který tady vůbec nejde. A k tomu zablokování to už tu bylo. Nemusíš to řikat pokaždé. Už to dost nudí.


Od: Martina Bittnerová - 20.1.2006 - 13:38

Ještě za redakci Nerawebu sděluji, že rubrika, kde vyšel tento článek se nejmenuje Kritické okénko, Hudební recenze apod., nýbrž Kultura a tudíž Pavla Králová není žádná kritička.


Od: Hana Formánková - 20.1.2006 - 18:04

Lenka
Promiňte, ale máte trochu zkreslené představy o tom, co je to objektivní kritika. A kritikem je každý divák, posluchač, čtenář, který hodnotí. I vy sama jste kritikem autorky. Tvrdíte o ní , že něco odněkud opsala, přestože vůbec nevíte, kde materiály k článku vzala. Soudíte ji pouze podle jednoho článků, ale když někdo hodnotí Tomáše Savku, podle toho jak vystupu je na veřejnosti, tak se rozčilujete, že není objektivní. Domníváte se, že vy jste objektivní?


Od: Bára - 20.1.2006 - 18:48

Hmmm....jste pohoršení z neobjektovnosti a kritiky a pomluv autorky?...Tak to je logickém, že pomlouváte jeho(jak tvrdíte) konkurenta(ISSU)....Tomáše přechvalujete a kritizujete názor P.K., dokuď snad neuzná, že máte pravdu....oooo jak objektivní a nekritické

A důvod její kritiky bude jistě ten, že mu hrozně závidí a obdivuje, ale musí ho odsoudit, protože je zavistivá 16 PANÍ

Souhlasím, že vypadá sebevědomě a taky hlavné antisebekriticky( proto má asi na svých stránkách FUNclub)...nejraději bych mu nad dveře napsala'SEBECHVÁLA SMRDÍ', ale to už sem hodně kritická poti němu zaujatá a hodí te mě do stejného pytle jako autorku, ale věřte mi, že se za to skutečně nebudu stydět...protože 23letá Evo, měla si v 16letech možnost napsat kritiku na zpěváka a udělat s ním rozhovor....jistě ANO.....ale to už přeskakuji od Savky ke kritice vás...a to není pěkné(tak mi to promiňte)

Jeho CD jsem ani jedno neslyšela, tedy až na jednu jeho písničky z posledního Alba...kde mě ihned odradil od dalšího poslechu...protože dokonce i text mi přišel sebelíbivý

ALE POZOR, chci upozornit, že netvrdím, že je takový i v osobním životě, ale možná také ano...a jeho známému, který zde také vyslovil připomínku k autorce, to tak nepříjde, protože je možná úplné stejný....


Od: Lion438 - 20.1.2006 - 22:05

Odpověď paní Martině a paní Báře
Paní Martino, svámi téměř naprostou souhlasí, až na to, že mu tleskám se vším. Věřím, že postupně se stoprocentně vypracuje, však se podívejte, jakou tady vzbudil diskusi...!!!

A teď pro paní Báru. Sama ste napsala, že možná Tomáš vypadá sebevědomě, ano možná tak vypadá, vypadá pouze tak jak ho lidé chtějí vidět. A pak k tomu, co jste psala o mě. Sama ste psala, že nemusí takový být i v osobním životě, proto říkám, když jste s ním nemluvila, tak nesuďte. Totéž platí o mně, nesetkali jsme se ani jsme spolu nemluvili. Ani tu nikdo netvrdí že čekáme až nám dají zapravdu to ne, jen diskutujem a stojíme za Tomem, protože rozhovor udělaný emailem z 5 otázek to je síla. No snad to pochopíte. Ale rozhodně nejsem takový aby jste mi někam psala Samochvála smrdí. Ale což bolvár píše lecos nejste z nějakého časopisu?


Od: Lucík - 21.1.2006 - 10:05

Milá Báro, ale tady jde hlavně o tvorbu Tomáše Savky a pokud jsi ani jedno jeho CD neslyšela, nechápu, k čemu tady rozvíjíš diskuzi. Z obrazovky nebo odkud, z webu, z bulváru se ti zdá nafoukaný...no fakt hezkej "názor".


Od: Bára - 21.1.2006 - 19:49

Milý Lucíku, CD jsem opravdu neslyšela, ale z něj si stejně neudělám obrázek jak se chová...uznáván, že takový vážně být nemusí, ale co asi délám chybu dám na 1., 2. a 3. dojem...ale už tady nebudu vnucovat někomu svoje názory....ani sem to neměla v plánu....a taky se omlouvám pokud sem někoho urazila-nechtěla sem, ale naštvali mě něčí prupovídky
Přeji pěkný večer :)
Ještě Sebechvála je hloupost...chtěla sem napsat samochvála :D


Od: Hanka - 24.1.2006 - 9:08

Ale docela fešák to je
Sice jsem nikdy neslyšela v rádiu nějaký zázrak, abych si řekla ´jo, tak to musí být nějaký ten náš nový objev´, ale aspoň takhle podle té fotky je to docela pěkný kluk, to se mu musí nechat, tedy, co jsem ho viděla, aspoň se tváří obvykle normálně, žádné přemrštěné ksichty, jimiž se u nových hvězdiček docela bavím. Většinou mám pocit, jak když je propustili z Jedličkárny. Sice tenhle je malinko tlusťoučký, ale má v sobě jiskru.


Od: Lucík - 24.1.2006 - 18:23

Tomáš Savka na Radiožurnálu
Jestli chceš slyšet jeho pilotní písničku, tak zítra večer v hitparádě ve 22.00
A jen tak pro zajímavost Tom není vůbec tlustej, ted je možná až hubenej, protože na sobě maká. Tak čau Hanko


Od: Hanka - 25.1.2006 - 9:32

Lucík
Pravda, tady není, spíš jinde na fotkách, kde jsem ho viděla, se mi i trochu zdál, ale je mi to celkem jedno, je to docela pěkný kluk. Víš co, já jsem prevít, posluchač. Mě osloví, až někde, třeba v obchodě, slyším písničku a řeknu si: ´sakra, tak to je dobrý...´ (tohle se mi stalo, když jsem poslouchala a později identifikovala Divokýho Billa) slyšela jsem spoustu nových hlasů, Anetu Langerovou i rozpoznám. Jinak je mi to i celkem putna. Co komu kdo dá, to odzpívá, pak je to směsice stylů, jen aby to byly hity, zpívají všichni dobře (musí, když takhle vynikli), už je skoro jedno, kdo a co. Ve skutečnosti mě to, s prominutím, sssštvalo, takže mě tihle nováčci nezajímají. Nezatracuji je, ale už jen působení v muzikálech, filmech (vyvolení prý budou i moderovat pořady), to snad už musí být do očí bijící, že tu jde o komerci a že se to tu trošku přešponovalo. Bylo na to jediné řešení: vypnout, neposlouchat. Když jsem slyšela jakousi hitparádu, kde ještě figurovala Lucie Bílá a její SMS, řekla jsem si, že mi opravdu tou ignorací nic neuniklo. Včera náš učitel Taiči řekl moc hezkou větu: "v Číně, kde tohle umění vzniklo, umí to poměrně dobře za třicet let. V Americe jsou chytřejší, tam to umějí za dvacet let. A tady, tady jsou všichni ještě daleko chytřejší, než všude jinde, tady si po roce otevírají školy." To odhadl moc hezky, je vidět, že v tom světě byl a má srovnání. Tato moudrá slova, řekla bych, platí i pro všechno ostatní. Tady je každý ve všem machr, jen to začne dělat.


Od: Eva (krleš) - 25.1.2006 - 14:39

Pro Liona438 a Andreu
Lione ano - uznávám - označení "šestnáctka" patřilo zřejmě slečně Králové...je to jen tak trochu zmatečně napsané. Pro Andreu - když jsi už někde dřív o tom zablokování četla, tak ses mě nemusela ptát, "kdo by se tak za mě mohl chtít vydávat!", ne? Co se týče pravopisu, neřešila jsem nějaké překlepy, ale ty 2 chyby, které Tvůj příspěvek obsahoval, by snad neudělal ani žák prvního stupně základní školy...samozřejmě neříkám, že já chyby nebo překlepy nedělám, ale aspoň si to přečtu, než to odešlu, abych je co nejvíce eliminovala...jde zde přeci o určitou kulturu, i když "jen" virtuální...


Od: Mea - 26.1.2006 - 20:29

Trochu slušnosti
I když (zřejmě většina) s autorkou článku nesouhlasíte a máte jiný názor (já s autorkou plně souhlasím), nic vás neopravňuje k tomu, aby vaše reakce byly vulgární. Diskutovat se dá i slušnou formou vyjadřování. Názory se různí, ale od toho je diskuse.


ISSN 1802-2863 . Tiráž

Copyright © 2001 - 2024 www.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.

Redakce, Reklama - Podmínky a právní omezení - Registrace

Vygenerováno za 0.0641 s