Tisk článku ze serveru Webmagazin.cz - Jak lehce vydělat peníze



Úvodník: Nabízím zdarma návod jak přijít k velkým penězům. K nemalým ziskům s minimálními investicemi. K tomu vám ještě u srdce zůstane hřejivý pocit, že jste pomohli celému národu. A to není málo. Proč vám nabízím tak lákavý kšeft? To se dočtete na konci.

Článek: Denně jsme tím zavaleni ze všech stran od rána do večera. Vykukuje z tisku, rádia i televize. Zakopáváme o ni na každém kroku. Dle mého názoru bude víc než polovina lživá. Ano – je to reklama. A ta scestná je klamavá. Pokud uvádí záměrně spotřebitele v omyl, musí být zrušena, zakázána a firma sankcionována, což znamená pro firmu ztráty možná až v desítkách miliónů korun.
Takže, jak na to? Stačí například koupit prací prášek, o němž vám reklama tvrdí, že i když hrajete fotbal a válíte se po trávníku v bílém triku, tak ty zelené skvrny lehce vyperete. Pak provedete, co vám doporučují v reklamě a návod k použití. Nejlépe je vše snímat kamerou a se svědky (třeba s notářem), aby vás firma nemohla napadnout, že jste nedodrželi správný postup.
Skvrny samozřejmě nevyperete a dostavíte se k výrobci. S politováním firmě oznámíte, že jejich reklama je klamavá a vy to budete, bohužel, muset nahlásit. Leda snad, že by…? Zástupci firmy si v mžiku spočítají vicenáklady a nežádoucí ohlas ve sdělovacích prostředcích a vy máte v kapse jeden, dva, tři miliónky, když rychle zapomenete.
Ptáte se tedy, proč si takový byznys nenechám pro sebe? Když tak přemýšlím, klamavé reklamy se vyskytuje tolik, že by se dostalo na všechny. Ale ten pravý důvod tkví v něčem jiném. Takové nadnárodní kolosy nemají rády, když se jim někdo plete do řízení. A když jim způsobí velké problémy obyčejný mraveneček přivádí je to k šílenství. A pak se může stát všechno. Porazí vás auto, přepadne narkoman, zlodějíček… Lidé odcházejí do věčných lovišť pro deset korun, natož pro milióny a pošramocenou pověst. A to je důvod, proč zůstávám tam, kde jsem.
Ale stát by s tímto velmi rozšířeným nešvarem měl něco dělat. Když může vytvářet komise pro komise a utrácet naše peníze jinými „skvělými“ nápady, tak tvrdá opatření v této oblasti by byla více než chvályhodná. Nebo vám to nevadí, že ze sebe necháváme dělat hlupáky za nemalé peníze? Pozor, nejde pouze o obelhávání, ale my si tu lež platíme v ceně výrobku (a nikoliv zanedbatelně). Za co nás, spotřebitele, mají firmy a reklamní agentury názorně předvádí šílený Max jehož kapesní vysavač svou sací silou udrží čtyři bowlingové koule i s plexisklovou krabicí nebo různé výrobky na chudnutí ze země, kde je každý druhý obyvatel pěkně rosolovitě tučný, atd., atd., atd……

14.03.2005 - Radek Dolanský