?!Popeleční středaZpověď zapadlého písmáka aneb Co jste nenapsali ve školce, v penzi nenapíšeteNěžné zůstatkyJak zasahuje umělá inteligence do tvůrčího psaní?Meditovat a tvořit
Česká kultura od Smetany po FormanaV polovině července Týden plný tanceKarel Švanda a jeho FantomyFOTOREPORTÁŽ: Poslední den v KeniFestival delikátních chutí: Na Novoměstské radnici a vstup zdarmaTarotové krajiny pro tiché a přemýšlivé vykladačeHistorky z podsvětí filozofie s nádechem popkulturyPodivuhodný případ Benjamina Buttona ožije na jevištiStrašidelno, zvláště filmové, podle Antonína TesařePošetilá úvaha o písňových textechŠipkařská elita v akciKVÍZ: Znáte dobře Lady Gagu?
Soudní dramata jsou oblíbeným tématem amerických filmařů. Diváci se rádi nechají vtáhnout do nekonečných a na pohled neprůhledných tahanic mezi žalobci a obhájci – což ostatně známe velmi dobře z románů Erle Stanley Gardnera, jehož Perry Mason bojuje statečně v soudní síni a vyhrává i na pohled ztracené případy. Martin Vail (ztělesněný Richardem Gerem) jako obhájce ve filmu PRVOTNÍ STRACH je také zkušeným právníkem, který má leccos za sebou. Je i pohledný a veřejností oblíbený. Ale s jeho morálkou to není tak úplně podle pravidel.
PS
Zápletka filmu je zcela nesmyslná. Pokud v závěru vyjde najevo, že Norton není rozklepaný schizofrenický chlapec ale protřelý bídák, který vše jen hrál, proč to všechno? Proč by se nechal zneužívat úchylným knězem? Vytřel by s ním podlahu! Proč by ho vraždil, navíc tím nejnešikovnějším způsobem? Celý film tak popírá elementární logiku.
Copyright © 2001 -
2025 www.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.