?!Popeleční středaZpověď zapadlého písmáka aneb Co jste nenapsali ve školce, v penzi nenapíšeteNěžné zůstatkyJak zasahuje umělá inteligence do tvůrčího psaní?Meditovat a tvořit
Česká kultura od Smetany po FormanaV polovině července Týden plný tanceKarel Švanda a jeho FantomyFOTOREPORTÁŽ: Poslední den v KeniTarotové krajiny pro tiché a přemýšlivé vykladačeFestival delikátních chutí: Na Novoměstské radnici a vstup zdarmaHistorky z podsvětí filozofie s nádechem popkulturyPodivuhodný případ Benjamina Buttona ožije na jevištiStrašidelno, zvláště filmové, podle Antonína TesařePošetilá úvaha o písňových textechŠipkařská elita v akciKVÍZ: Znáte dobře Lady Gagu?
Není snad nikdo, kdo by neznal tragický příběh melancholického prince, jenž mstí vraždu otce a sám se žene do záhuby. Stále noví a noví interpreti se na divadlech předhánějí v jeho ztvárnění a noví režiséři se snaží ozvláštnit klasické téma a dát mu novou tvář. Filmový divák nedá dopustit na dva neslavnější (a určitě nejlepší) filmové Hamlety – Grigorije Kozinceva s nervně intelektuálním Innokentijem Smoktunovským (1964) a především na „klasiku“ – přesvědčivě patetického Hamleta Laurence Oliviera, který kromě režie ztvárnil i titulní roli.
Copyright © 2001 -
2025 www.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.